تدیوس یانگ و دیوید لی به عنوان بازیکنان هفته NBA برگزیده شدند

تدیوس یانگ و دیوید لی به عنوان بازیکنان هفته NBA برگزیده شدند

تدیوس یانگ از سیکسرز و دیوید لی از واریورز، به عنوان بازیکنان هفته NBA در دو کنفرانس شرق و غرب برگزیده شدند. این بازیکنانی برای بازی هایی که از ۳۰ دسامبر تا ۵ ژانویه انجام دادند، موفق به کسب این عناوین شدند.
تدیوس یانگ به سیکسرز برای کسب ۳ پیروزی خارج از خانه در مسابقات این هفته کمک کرد. این بازیکن با به ثمر رساندن ۵۶٫۶ درصد شوت‌هایش (رتبه ۹ کنفرانس)، متوسط ۲۵ امتیاز (رتبه ۱ کنفرانس) را به ثبت رساند. او همچنین میانگین ۷٫۷ ریباند و ۳٫۶۷ توپ ربایی (رتبه ۱ کنفرانس) را به دست آورد. این بازیکن با کسب ۲۸ امتیاز، ۷ ریباند، ۶ توپ ربایی و ۴ پاس منجر به گل، مهره کلیدی تیمش برای پیروزی ۱۱۳ بر ۱۰۴ مقابل ساکرامنتو کینگز، در روز دوم ژانویه بود.
دیوید لی با میانگین ۲۴٫۵ امتیاز (رتبه ۶ کنفرانس)، ۱۰٫۵ ریباند (رتبه ۶ کنفرانس) و ۳٫۵ پاس منجر به گل در مسابقات این هفته، نقش پر رنگی در کسب ۴ پیروزی این هفته واریورز داشت. این بازیکن در دو بازی هفته در دو فاکتور امتیاز و ریباند دو رقمی شد. لی در پیروزی ۱۲۳ بر ۱۱۴ تیمش مقابل میامی هیت در دوم ژانویه، با کسب ۳۲ امتیاز، بیشترین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها را کسب کرد. ضمن اینکه در این بازی توانست ۱۴ ریباند نیز به دست آورد. هر ۴ برد واریورز در این هفته، در خارج از خانه به دست آمد تا رکورد بردهای متوالی خارج از خانه این تیم به عدد ۶ برسد. در حالی که این گلدن استیت در ۹ بازی اخیر شکست نخورده است.
درون ویلیامز از بروکلین نتز، پاو گاسل از لس آنجلس لیکرز، لبرون جیمز از میامی هیت، کارملو انتونی و ایمان شامپرت از نیویورک نیکس، کوین دورانت از اکلاهما سیتی تاندر، گران دراگیچ از اکلاهما سیتی تاندر و کایل لوری از تورنتو رپتورز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بازیکن برتر هفته، در هفته اول سال ۲۰۱۴ بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *