تشکر دوایت هاوارد از طرفداران اورلاندو مجیک

سه هفته پس از انتقال دوایت هاوارد از اورلاندو مجیک به لیکرز،این بازیکن روز یکشنبه،از طریق روزنامه اورلاندو سنتینال (Orlando Sentinel) از طرفداران تیم سابق خود تشکر کرد.
هاوارد در این پیام تبلیغاتی از عشق خود به شهر اورلاندو سخن گفت و از فرصتی که در اختیار او قرار گرفت تا در تیم مجیک بازی کند،قدردانی کرد.
هاوارد در این پیام گفت:”بازی کردن در NBA یک موهبت است و برای طرفداران اورلاندو بازی کردن برای هشت سال،یک امتیاز و افتخار است.عشق من به اورلاندو از طریق کلمات قابل بیان نیست.با حمایت شما (طرفداران) ما کارهای بزرگی مثل آویزان کردن بنرها تا تحت تاثیر قرار دادن جوانان در این شهر انجام دادیم.گرچه کار من با تیم مجیک به پایان رسیده است،اما عشق من به این شهر و مردمی که آن را زیبا کرده اند،هرگز پایان نخواهد یافت.”
به علت انجام عمل جراحی در ناحیه کمر در ماه آوریل،همچنان مشخص نیست که دوایت هاوارد،اولین بازی خود برای لیکرز را در چه تاریخی انجام خواهد داد.

بسکتبال ان بی ای-دوایت هاوارد

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *