تلاش آتلانتا هاوکس برای افزایش فروش بلیط با استفاده از قضیه اشلی مدیسن

تلاش آتلانتا هاوکس برای افزایش فروش بلیط با استفاده از قضیه اشلی مدیسن

تیم آتلانتا هاوکس از طرفداران می خواهد با این تیم معاشقه کنند. آنها روز جمعه کمپین بازاریابی دیجیتالی با نام “اشلی مدیسن” اجرا کرده اند تا برای پکیج های ۱۰ مسابقه ای بلیط های خود تبلیغ کنند.
طرح و ایده این کمپین از سایت اشلی مدیسن گرفته شده است؛ این سایتِ ترویج خیانت در روابط زناشویی، پس از هک شدن دیتابیس و افشای نام کسانی که از سرویس های آن استفاده کرده بودند، سروصدای زیادی به پا کرد.
استیو کونین، کارمند ارشد بخش بازاریابی تام هاوکس گفت: “ما در این مورد صحبت می کردیم که می خواهیم مردم چطور به ما (تیم) ابراز علاقه کنن و فکر کردیم این راه بامزه ای برای این کاره. همه فکر می کردن این ایده بامزه ایه که راستش منو ترسوند.”
ویدئوی تبلیغاتی آتلانتا هاوکس با جمله‌ی “من اشلی مدیسن هستم” آغاز می شود. “آیا با عشق اول خود با مشکل مواجه شده اید؟ شاید آنها دیگر شور و هیجانی را که شما نیاز دارید به شما ارائه نمی کنند. هیجان یک رابطه جدید را با “طرح انعطافی” آتلانتا هاوکس تجربه کنید. ده شب هیجان خالص در این طرح. نگران نباشید، تیم قبلی شما هرگز در این مورد چیزی نمی فهمد.”
تیم آتلانتا یک خط تلفن با شماره ۸۵۵-HAWK-LUV نیز برای این کمپین راه اندازی کرده است که به یک صدای ضبط شده‌ی جذاب که طرفداران را به نمایندگان فروش بلیط بازی های این تیم متصل می کند، منتقل می شود.
کونین در ادامه گفت: “در بیشتر موارد پکیج بلیط های کل فصل توسط مخاطبان مسن تر خریداری میشه. ما این کمپین را برای هدف قرار دادن جوانان راه اندازی کرده ایم. ما می دونیم که محصول خوبی داریم اما اولین قدم اینه که توجه اونها را جلب کنیم.”
قیمت پکیج های ۱۰ مسابقه ای بلیط از ۲۵۰ دلار برای ردیف صندلی های دور از زمین آغاز می شود.
کونین گفت تیم هاوکس هدف گذاری کرده است که امسال ۱۰۰۰۰ پکیج بلیط کل فصل بفروشد که بسیار از ۳۲۰۰ پکیجی که آنها در فصل قبل فروختند بیشتر است.
اما واکنش ها به اقدام آتلانتا برای راه اندازی این کمپین تبلیغاتی متفاوت بوده است؛ برخی از مخاطبان، این تیم را در نوآوری اش برای اجرای این کمپین تحسین کرده اند و عده ای نیز معتقدند هاوکس روی موضوعی که در بین عموم جامعه مساله ای ناخوشایند است سرمایه گذاری کرده است.
به نظر شما تیم هاوکس می تواند با سوار شدن روی موج قضیه اشلی مدیسن، بلیط های بیشتری بفروشد؟ یا این کمپین نتیجه‌ی معکوس خواهد داشت؟

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *