تمدید قرارداد اسکات بروکس با اکلاهاما سیتی

اسکات بروکس

منابع نزدیک به تیم اکلاهاما سیتی ثاندر اعلام کردند،قرارداد جدید این تیم و اسکات بروکس در حال نهایی شدن است.
قرارداد قبلی این مربی در پایان این ماه به اتمام می رسد.منابع به ESPN گفتند قرارداد جدید پس از مذاکرات جمعه شب Scott Brooks و باشگاه Oklahoma City Thunder نهایی شده است و روز شنبه قرارداد چهار ساله جدیدی به امضای طرفین خواهد رسید.
گرچه مبلغ دقیق این قرارداد هنوز مشخص نشده است،اما طبق گزارش هفته گذشته ESPN باید بیشتر از ۴ میلیون دلار برای هر سال باشد.
این مربی بسکتبال در دو فصل گذشته بیشتر از ۴ میلیون دلار درآمد داشته است.تیم اکلاهاما سیتی یکی از تیم هایی بود که در سال ۲۰۰۸ و پس از انحلال باشگاه سیاتل سوپر سونیکس تاسیس شد و به سرعت رشد کرد.
براساس گزارش یکی از مجله های ای اس پی ان،اکلاهاما سیتی قبل از آغاز فصل ۲۰۱۱-۱۲ به این مربی پیشنهاد یک قرارداد سه ساله با مبلغ ۱۱ تا ۱۲ میلیون دلار داده بود.اما با توجه به حضور این تیم در فینال ان بی ای این مبلغ برای چهار سال به ۱۶ میلیون دلار افزایش یافت.
این مجله همچنین اعلام کرد اریک اسپولسرا سرمربی میامی برای فصل گذشته ۳ میلیون دلار دستمزد گرفته است.ریک کارلایل مربی دالاس موریکس که در فصل ۲۰۱۰-۱۱ این تیم را به قهرمانی رساند نیز به تازگی قرارداد جدیدی با این تیم امضا کرده که دستمزد او را از چهار میلیون و پانصد هزار دلار در سال به چهار میلیون و ششصد هزار دلار رسانده است.
منابع NBA قبلا اعلام کرده بودند تیم های پورتلند تریل بلیزرس و اورلاندو مجیک خواهان عقد قرارداد با این مربی هستند.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *