تمرین تریسی مک گریدی با نیکز و اسپورز

عکس مسابقات NBA-تریسی مک گریدی

تریسی مک گریدی،بازیکن فصل گذشته تیم آتلانتا هاوکس که ۷ بار در آل استار NBA حضور داشته است،در جستجوی تیمی برای امضای قرارداد برای فصل آینده است.طبق گزارش یاهو اسپورت منابع لیگ گفته اند این بازیکن این هفته در تمرینات تیم سن آنتونیو اسپورز شرکت می کند.همچنین در روز پنج شنبه با تیم نیویورک نیکز تمرین خواهد کرد.
زمان برای مک گریدی ۳۳ ساله برای عقد یک قرارداد تضمین شده برای فصل بعد با سرعت در حال سپری شدن است.طبق گفته منابع این بازیکن احتمالا یکی از تیم هایی را که از او برای تمرین دعوت می کنند انتخاب می کند.البته این احتمال نیز وجود دارد که McGrady در خارج از کشور و احتمالا در لیگ چین بازی کند.
تیم اسپورز در هفته های اخیر چند بازیکن را برای ارزیابی به تمرینات خود دعوت کرده است و به نظر می رسد هنوز در مورد اینکه آیا مک گریدی می تواند در برنامه های فصل آینده به این تیم کمک کند،تصمیم گیری نکرده است.تیم نیویورک نیکز نیز امکان اضافه کردن یک بازیکن منطقه ای را بررسی کرده است و قصد دارد مک گریدی را برای بازگشت احتمالی مورد ارزیابی قرار دهد.Tracy McGrady در سال ۲۰۱۰ بیست و چهار بازی برای نیکز انجام داده است.
این بازیکن پس از گذراندن ۱۵ فصل در لیگ NBA،فصل گذشته عملکرد چندان جالبی در آتلانتا نداشت و در متوسط ۱۶ دقیقه در هر بازی ۵٫۲ امتیاز به دست آورد.مک گریدی که در طول دوران حضورش در لیگ ان بی ای ۲ بار پرامتیازترین بازیکن فصل و ۲ بار نیز عضو تیم اول NBA بوده است،در سال های اخیر به دلیل مشکلات زانو،عملکرد مناسبی نداشته است.
برای دیدن سایر بازیکنان NBA با سابقه حضور در پلی آف،که هنوز تیمی ندارند،این پست را بخوانید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *