تمرین جاش هرلسون با میامی هیت

بسکتبال NBA-جاش هرلسون

به گزارش ESPN،تیم میامی هیت به منظور تکمیل لیست بازیکنان خود،پنج شنبه صبح میزبان جاش هرلسون (بازیکن آزاد در پست سنتر) بود.تیم هیوستون راکتز هفته گذشته از این بازیکن ۲ متر و ۸ سانتی چشم پوشی کرد تا در ترکیب خود یک جای خالی برای جذب کارلوس دلفینو باز کند.
این بازیکن فصل گذشته متوسط ۴٫۴ امتیاز،۳٫۹ ریباند و ۳۳٫۹ درصد را برای پرتاب های منطقه ای به ثبت رساند و پیش از اینکه در یک انتقال چند نفره در ازای مارکوس کمبی به راکتز بپیوندد،یک ذخیره طلایی برای تیم نیویورک نیکز محسوب می شد.
Josh Harrellson که در ریباند مهارت زیادی دارد،فصل گذشته به همراه کوین لاو از مینسوتا و Ersan Ilyasova از میلواکی تنها بازیکنانی بودند که توانستند به طور متوسط در هر ۳۶ دقیقه،بیشتر از ۹ ریباند و یک پرتاب سه امتیازی به دست آورند.هر چند این بازیکن از نظر قدی کوتاهتر از یک بازیکن پست ۵ است،اما در فصل گذشته عمدتا به عنوان جانشین تایسون چندلر،سنتر نیکز به زمین می آمد.
میامی هیت پس از امضای قرارداد با ری آلن و راشرد لوییس و تقویت قدرت ۳ امتیازی تیم خود،در فکر تقویت بازیکنان پست ۴ و ۵ خود است که در حال حاضر شامل کریس باش،جوئل آنتونی،دکستر پیتمن و یودانیز هزلم هستند.
میامی هیت با توجه به سقف مالیاتی تیمش،تنها می تواند حداقل سقف قرارداد را برای به خدمت گرفتن این بازیکن برای فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ ارائه دهد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *