توافق اون ترنر و پرتلند برای امضای قرارداد ۷۰ میلیون دلاری

توافق اون ترنر و پرتلند برای امضای قرارداد 70 میلیون دلاری

نماینده اون ترنر به ورتیکال گفت این بازیکن و تیم پرتلند تریل بلیزرس برای امضای قراردادی ۴ ساله به مبلغ ۷۰ میلیون دلار به توافق رسیده اند.
این بازیکن دو پسته همه کاره که دفاع پیرامونی بلیزرس را تقویت خواهد کرد، در ۸۱ بازی فصل گذشته که برای بوستون انجام داد، میانگین ۱۰٫۵ امتیاز، ۴٫۹ ریباند و ۱ توپ ربایی را ثبت کرد. چند تیم از جمله نیو اورلینز پلیکانز و نیویورک نیکس به جذب ترنر علاقه‌مند بودند.
پس از توافق با ترنر، تلاش پرتلند برای جذب بازیکنان سطح بالا در بازار آزاد همچنان ادامه دارد. به گفته منابع لیگ، آنها در روز جمعه پیشنهاد وسوسه انگیزی به پاو گاسل دادند. پرتلند یکی از چند تیمی است که سعی می کند فروارد آل استار ۶ باره را که دو فصل گذشته را در شیکاگو بولز گذرانده جذب کند.
پرتلند که با در اختیار داشتن دیمین لیلارد و سی‌جی مک‌کالوم، زمین عقبی پویایی دارد، فصل گذشته از عملکرد خوب الفروغ آمینو در پست فروارد کوچک نیز بهره مند بود.
ترنر ۲۷ ساله پس از پیوستن به بوستون در سال ۲۰۱۴، در هر یک از دو فصل گذشته، کمتر از ۸۱ بازی برای این تیم انجام نداده است.
ترنر به عنوان انتخاب دوم درفت ۲۰۱۰ از دانشگاه اوهایو استیت وارد NBA شد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.