توافق بردلی بیل و واشنگتن ویزاردز برای امضای قرارداد

توافق بردلی بیل و واشنگتن ویزاردز برای امضای قرارداد

به گفته نماینده بردلی بیل، این بازیکن آزاد محدود و تیم واشنگتن ویزاردز برای امضای قرارداد به توافق رسیدند. قرارداد حداکثری بیل ۵ ساله و مبلغ آن ۱۲۸ میلیون دلار خواهد بود.
به گفته نماینده بیل، قرارداد این بازیکن به صورت ۵ ساله کامل است و هیچ یک از طرفین نمی توانند پیش از پایان قرارداد آن را فسخ کنند.
بیل که انتخاب شماره ۳ درفت ۲۰۱۲ بود، به یکی از بهترین گاردهای شوتزن جوان لیگ بدل شده است و به همراه گارد راس آل استار، جان وال، یکی از یکی از زوج های عقب زمین نخبه لیگ را تشکیل داده اند.
به گفته منابع ویزاردز و بیل احتمالا پیش از امضای قرارداد منتظر خواهند ماند تا تیم، گزینه های مختلف بازار آزاد را بررسی کند. انتظار می رود واشنگتن حدود ۲۵ میلیون دلار تا سقف دستمزدها فاصله داشته باشد و در صورتی که این تیم قرارداد فعلی ۱۴ میلیون دلاری بیل را حفظ کند، می تواند در بازار آزاد امسال هزینه بیشتری صرف خرید بازیکنان دیگر کند.
بیل در فصل ۲۰۱۵-۱۶ میانگین ۱۷٫۴ امتیاز را ثبت کرد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.