توافق جرمی لین با هیوستون راکتز

جرمی لین

یک شخص نزدیک به گفتگوها اعلام کرد جرمی لین به طور شفاهی با امضای قرارداد چهارساله با هیوستون راکتز در روز ۱۱ جولای موافقت کرد.

شرح خبر در ادامه مطلب …

مبلغ این قرارداد برای دو سال اول ۱۰٫۲ میلیون دلار و برای هر یک از دو سال بعد ۹٫۳ میلیون دلار خواهد بود.
چون جرمی لین یک بازیکن آزاد محدود است تیم نیویورک نیکز سه روز پس از عقد قرارداد در ۱۱ جولای،فرصت بررسی این قرارداد را دارد.
تیم New York Knicks بارها اعلام کرده قصد حفظ این بازیکن را دارد.
Daryl Morey مدیر هیوستون راکتز به روزنامه نیویورک پست گفت:”جرمی لین بازیکن فوق العاده ای است.”
تیم نیویورک می تواند یک قرارداد چهار ساله به مبلغ ۲۴٫۵ میلیون دلار به لین پیشنهاد دهد.این در حالی است که این بازیکن در صورت پیوستن به هیوستون در طول ۴ سال ۲۸٫۸ میلیون دلار درآمد خواهد داشت.
در حالی که تیم نیکز و جرمی لین منتظر ۱۱ جولای هستند تا امکان نقل و انتقالات بازیکنان آزاد فراهم شود،منابع به یکی از مجله های ESPN گفتند با توجه به این که لین یک بازیکن آزاد محدود است،اگر تیمی به این بازیکن برای سالهای سوم و چهارم مبلغی بیش از ۱۰ میلیون دلار پیشنهاد دهد (مثل پیشنهاد هیوستون) تیم نیویورک نیکز می تواند معامله را متوقف کند.
با توجه به توافقات جدیدی که در زمان Lockout ان بی ای انجام شد،تیم نیکز در مورد انعقاد این قرارداد،نگران افزایش مالیات های تنبیهی است.
جرمی لین فصل گذشته نیز در تمرین های تیم هیوستون شرکت کرده بود،اما این تیم به دلیل داشتن Kyle Lowry و Goran Dragic در پست گارد از جذب این بازیکن صرف نظر کرد.اما امسال با توجه به انتقال Lowry به تورنتو و Dragic به فینیکس،راکتز سعی در جذب این بازیکن دارد.
جرمی لین در ۳۵ بازی ای که فصل گذشته برای نیویورک انجام داد،متوسط ۱۴٫۶ امتیاز،۶٫۲ اسیست و ۳٫۱ ریباند را به ثبت رساند.
این بازیکن که فصل گذشته و بدون شرکت در درفت از دانشگاه هاروارد به NBA امد،در ۹ بازی از ۱۰ بازی ماه فوریه در فصل گذشته،۲۰ امتیاز یا بیشتر کسب کرد و موجب جلب توجه همه شد.یکی از بهترین بازی های این بازیکن در فصل گذشته مقابل لیکرز بود که توانست ۳۸ امتیاز و ۷ پاس منجر به گل کسب کند.نیویورک در آن بازی ۹۲ بر ۸۵ به پیروزی رسید.
پس از بازنشسته شدن یائو مینگ (NBA پلیر تیم چین) در سال ۲۰۱۱،جرمی لین به یکی از بازیکنان محبوب در آسیا تبدیل شده است.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *