توافق جف گرین با اورلاندو برای پیوستن به این تیم

توافق جف گرین با اورلاندو برای پیوستن به این تیم

به گفته منابع لیگ به ورتیکال، بازیکن آزاد، جف گرین، برای امضای قراردادی ۱ ساله به مبلغ ۱۵ میلیون دلار با اورلاندو مجیک به توافق رسید.
گرین ۲۹ ساله در ۸۰ بازی که فصل گذشته با پیراهن لس آنجلس کلیپرز و ممفیس گریزلیز انجام داد، میانگین ۱۱٫۷ امتیاز، ۴٫۲ ریباند و ۱٫۷ پاس منجر به گل را به ثبت رساند. سرمربی کلیپرز، داک ریورز که در بوستون نیز مربی گرین بود، برای جذب این فروارد ۶ فوت و ۹ اینچی، یک انتخاب راند اول درفت خود را واگذار کرد تا تیمش را در پلی آف تقویت کند. به گفته منابع، کلیپرز خواهان بازگشت گرین بود و نتوانسته جایگزینی برای او پیدا کند.
طبق گفته منابع، گرین در مورد گزینه های مختلف برای امضای قرارداد چندساله بحث کرده بود، اما در نهایت روز جمعه خواهان نهایی کردن قراردادی یک ساله شد.
گرین به عنوان انتخاب پنجم درفت ۲۰۰۷، از دانشگاه جرج تاون وارد NBA شد و در ۹ فصلی که برای تیم های اکلاهما سیتی، بوستون، ممفیس و کلیپرز بازی کرده است، میانگین ۱۴ امتیاز، ۴٫۹ ریباند و ۱٫۷ پاس منجر به گل را ثبت کرده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.