منابع: توافق جیمی باتلر و بولز برای امضای قرارداد ۵ ساله

منابع: توافق جیمی باتلر و بولز برای امضای قرارداد 5 ساله

به گفته منابع بع یاهو اسپرتس، جیمی باتلر برای امضای یک قرارداد ۵ ساله حداکثری به مبلغ ۹۵ میلیون دلار با شیکاگو بولز به توافق رسید.
طبق گفته منابع سال پنجم این قرارداد به صورت player option خواهد بود.
باتلر بازیکن آزاد محدود بود و شیکاگو می توانست در صورت ارائه‌ی پیشنهادی به این بازیکن از دیگر تیم ها، پیشنهاد مشابهی به او ارائه دهد و او را حفظ کند.
باتلرِ ۲۵ ساله در ماه اکتبر پیشنهاد ۴ ساله و ۴۴ میلیون دلاری بولز را با این اعتقاد که عملکرد درخشانش در این فصل می تواند ارزش او را در بازار بازیکنان آزاد محدود افزایش دهد، رد کرد. او در فصل ۲۰۱۴-۱۵، میانگین ۲۰ امتیاز (بهترین عملکرد دوران حرفه ای اش)، ۵٫۸ ریباند و ۳٫۳ پاس منجر به گل را به ثبت رساند و به تهدیدی برای تیم های حریف از پشت خط سه امتیازی تبدیل شد و جایره پیشرفت کرده ترین بازیکن سال را از آن خود کرد.
چند تیم از جمله لس آنجلس لیکرز، قبل از آنکه باتلر به این توافق سریع با بولز دست یابد، علاقه‌مند بودند برای جذب او پیشنهادی ارائه کنند.
بولز در درفت سال ۲۰۱۱، با انتخاب شماره ۳۰ باتلر را از کالج مارکت جذب کرد. این بازیکن در هر یک از ۴ فصل حضورش در بولز، تحت نظر تام تیبیدو، پیشرفت قابل توجهی داشت.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. km گفت:

    خیلی خوب شد واقعا ۹۵ میلیون هم حقشه. لیکیرزی ها دلشون خوش بود که همه ی بازیکنان خوب لیگ تو تیمشونن فصل بعد ولی غیر از اونایی که با تیم خودشون تمدید کردند آلدریج هم که نمیخواست تمدید کنه نرفت لیکرز

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *