توافق دوایت هاوارد با آتلانتا هاوکس برای امضای قرارداد سه ساله

توافق دوایت هاوارد با آتلانتا هاوکس برای امضای قرارداد سه ساله

به گفته نماینده دوایت هاوارد به ESPN، این بازیکن برای امضای قراردادی سه ساله به مبلغ ۷۰٫۵ میلیون دلار با آتلانتا هاوکس به توافق رسید.
این قرارداد کاملا ضمانت شده است و امکان فسخ آن از سوی تیم وجود ندارد.
یک منبع پیشتر گفته بود هاوارد روز جمعه ملاقات سازنده ای با هاوکس داشت. آتلانتا اولین تیمی بود که هاوارد که خود اهل این شهر است، با آن دیدار کرد.
به گفته یک منبع، هاوارد که مورد توجه بوستون سلتیکس بود، برنامه ریزی کرده بود که روز جمعه با سایر تیم ها به صورت تلفنی گفتگو کند.
یک منبع پیش از این به ESPN گفته بود هاوارد به دنبال قراردادی است که طبق آن سالانه حداقل ۲۴ میلیون به او پرداخت شود.
با توجه به توافق هاوکس با کنت بیزمور، برای امضای قراردادی ۴ ساله به مبلغ ۷۰ میلیون دلار، این تیم تقریبا به سقف پرداخت لیگ رسیده است، در حالی که آل استار آزاد، ال هورفورد با تجربه ۹ ساله، هنوز با تیمی به توافق نرسیده است.
تیم هاوکس روز جمعه مشغول مذاکراتی برای نقل و انتقال بازیکنان بود تا در صورتی که هورفورد تصمیم به تمدید قرارداد گرفت، امکان جذب او را داشته باشد. هورفورد یکی از بازیکنان پرطرفدار در بازار آزاد نقل و انتقالات امسال است و چندین تیم از جمله بوستون سلتیکس، اکلاهما سیتی تاندر، دیترویت پیستونز و هیوستن راکتس به او علاقه‌مندند.
هورفورد روز جمعه با راکتس دیدار کرد و طبق گفته یک منبع انتظار می رود در این آخر هفته، تصمیم خود را بگیرد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.