توافق دوین وید با شیکاگو بولز برای امضای قرارداد ۲ ساله

توافق دوین وید با شیکاگو بولز برای امضای قرارداد 2 ساله

به گفته منابع به ورتیکال، گارد آزاد، دوین وید برای امضای قرارداد ۲ ساله به مبلغ ۴۷٫۵ میلیون دلار با شیکاگو بولز به توافق رسید تا حضور ۱۳ ساله اش در میامی هیت پایان یابد.
طبق گفته منابع، تیم شیکاگو برای ایجاد سقف دستمزد برای جذب وید، حوزه کالدرون را به لیکرز و مایک دانلیوی را به کلیولند کولیرز منتقل کرد.
به گفته منابع سال دوم قرارداد وید به صورت player option است و وید پس از فصل ۲۰۱۶-۱۷ بار دیگر می تواند بازیکن آزاد شود.
به این ترتیب وید به زادگاه و خانه دوران کودکی اش بازخواهد گشت، جایی که به عنوان یک نوجوان، مایکل جردن را الگوی خود قرار داد و به ستاره دانشگاه مارکت بدل شد و پس از آن، ۱۲ بار با لباس میامی هیت برای حضور در آل استار انتخاب شد.
وید به ترکیب بولز که تغییر و تحولات اساسی داشته می پیوندد. ترکیبی که راژان راندو در پست گارد راس و جیمی باتلر در پست فروارد کوچک آن حضور خواهند داشت.
به گفته منابع وید که از مذاکرات با هیت دلسرد شده بود و احساس کرده بود میامی دیگر قدر او را نمی داند، چهارشنبه تصمیم به ترک این تیم گرفت.
در آخرین نشست وید با میامی که روز چهارشنبه با حضور میکی آریسن، مالک باشگاه هیت برگزار شد، این تیم تصمیم گرفت یک سال دیگر به قرارداد پیشنهادی خود به وید اضافه کند و قراردادی سه ساله به او پیشنهاد داد. اما وید در نهایت تصمیم گرفت تیمی که به همراه بازیکنانی چون شکیل اونیل و لبران جیمز، سه قهرمانی به همراه آن به دست آورد را ترک کند.
تیم دنور نیز روز چهارشنبه با وید در نیویورک دیدار کرد و به گفته منابع، قراردادی ۲ ساله به مبلغ ۵۲ میلیون دلار به او پیشنهاد داد. به گفته منابع، هیچ تیمی قراردادی که سال سوم آن ضمانت شده باشد به وید پیشنهاد نداد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.