توافق لوال دنگ با لیکرز برای امضای قرارداد ۴ ساله

توافق لوال دنگ با لیکرز برای امضای قرارداد 4 ساله

به گفته منابع به ورتیکال، فروارد آزاد، لوال دنگ، برای امضای قراردادی ۴ ساله به مبلغ ۷۲ میلیون دلار با لس آنجلس لیکرز به توافق رسید.
پس از توافق با تیموفی مازگوو و جردن کلارکسن، لیکرز دنگ ۳۱ ساله را به هسته جوان خود شامل بازیکنانی همچون کلارکسن، دی‌انجلو راسل، جولیوس رندل و انتخاب شماره ۲ درفت امسال، برندن اینگرم اضافه کرد.
دنگ پیش از توافق با لیکرز، با تیم های مختلف از جمله واشنگتن ویزاردز و یوتا جاز مذاکرات جدی انجام داد.
دنگ در فصل گذشته ۷۴ بازی برای میامی انجام داد و میانگین ۱۲٫۳ امتیاز، ۶ ریباند و ۱٫۹ پاس منجر به گل را ثبت کرد. هنگامی که میامی در اواسط فوریه کریس باش را برای کل فصل از دست داد، دنگ به پست ۴ منتقل شد و موفق بود. او در سال ۲۰۱۴ به میامی هیت پیوست و جایگزین لبران جیمز در ترکیب شروع کننده شد.
دنگ در ۱۲ فصل حضورش در لیگ، میانگین ۱۵٫۵ امتیاز، ۶٫۲ ریباند و ۲٫۴ پاس منجر به گل را با پیراهن تیم های شیکاگو، کلیولند و میامی ثبت کرده است. او در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ که در شیکاگو بازی می کرد، دو بار برای حضور در آل استار انتخاب شد.
تنوع بازی، قابلیت شوتزنی، برش کردن و بازیسازی، از جمله دستاوردهایی است که لیکرز با جذب دنگ به دست می آورد.
دنگ به عنوان انتخاب شماره ۷ درفت ۲۰۰۴ وارد NBA شد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.