توافق کنت بیزمور با آتلانتا هاوکس

توافق کنت بیزمور با آتلانتا هاوکس

به گفته منابع لیگ به ورتیکال، گارد آزاد کنت بیزمور، برای امضای قراردادی ۴ ساله به مبلغ ۷۰ میلیون دلار با آتلانتا هاوکس به توافق رسید.
طبق گفته منابع، سال آخر این قرارداد به صورت player option خواهد بود و بیزمور تنها در صورت تمایل برای سال چهارم در این تیم می ماند.
بیزمور که یکی از بازیکنان آزاد پرطرفدار در بازار آزاد امسال بود، پس از دیدارهایی که با تیم های لیکرز، نتز، گریزلیز، راکتس، پلیکانز و باکز داشت، تصمیم گرفت در آتلانتا بماند. به گفته منابع، این بازیکن پیشنهاد ۴ ساله و ۷۳ میلیون دلاری لیکرز را رد کرد.
او فصل عادی گذشته در ۷۵ بازی حضور داشت و میانگین ۱۱٫۶ امتیاز، ۵٫۱ ریباند، ۲٫۳ پاس منجر به گل و ۱٫۳ توپ ربایی را به ثبت رساند.
بیزمور ۲۶ ساله جزو بازیکنان درفت ۲۰۱۲ بود اما تیمی او را جذب نکرد و او با عملکردش، در بازار آزاد قراردادی چند میلیون دلاری به دست آورد. رشد این بازیکن از سال ۲۰۱۴ و هنگامی که گلدن استیت او را به لیکرز منتقل کرد، آغاز شد. او در ۲۳ مسابقه ای که تحت هدایت مایک دی‌انتونی برای لیکرز انجام داد، آمار خیره کننده ای در متوسط ۲۸ دقیقه ای که در هر بازی در زمین بود، ثبت کرد.
بیزمور پس از نمایش موفقش در لیکرز، قراردادی ۲ ساله با هاوکس امضا کرد و با عملکرد خوب خود در ترکیب یکی از مدعیان شرق، نام خود را بیشتر سر زبان ها انداخت.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.