تورنتو رپتورز به فینال کنفرانس شرق NBA در سال ۲۰۱۶ راه یافت

تورنتو رپتورز به فینال کنفرانس شرق NBA در سال 2016 راه یافت

تیم بسکتبال تورنتو رپتورز با برتری مقابل میامی هیت، به فینال کنفرانس شرق NBA در سال ۲۰۱۶ راه یافت.
دو تیم امروز برای هفتمین بار و این بار به میزبانی ایر کانادا سنتر برابر هم قرار گرفتند. تورنتو در این مسابقه با نتبجه‌ی ۱۱۶ بر ۸۹ میامی را در هم کوبید و با پیروزی ۴ بر ۳ در این سری، برای نخستین بار در تاریخ خود راهی فینال کنفرانس شرق شد.
کایل لوری از رپتورز در این مسابقه درخشان ظاهر شد و ۳۵ امتیاز، ۷ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد. دمار دروزن با ۲۸ امتیاز، ۸ ریباند و ۱ پاس منجر به گل، دیگر بازیکن شاخص تورنتو بود. بیزمک بیامبو نیز کار خود را با ۱۷ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به اتمام رساند.
میامی هیت از راند اول پلی آف ۲۰۰۹، هیچگاه در مسابقه‌ی هفتم سری، شکست نخورده بود. دوین وید و گران دراگیچ از میامی هر کدام در این دیدار ۱۶ امتیاز کسب کردند. حسن وایت‌ساید از میامی در این بازی نیز به دلیل آسیب دیدگی غایب بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)
تورنتو با رسیدن به فینال شرق، حریف کلیولند کولیرز شد. دو تیم سه شنبه شب برای نخستین بار در کلیولند برابر هم قرار می گیرند.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.