تکذیب مطالب کتاب Dream Team توسط کلاید درکسلر

کلاید درکسلر

 کلاید درکسلر تحلیل گر هیوستون راکتز روز چهارشنبه نقل قول های منفی ای را که از جانب او،در کتاب تیم رویایی در مورد مجیک جانسون عنوان شده بود را تکذیب کرد.
در کتاب Dream Team که توسط Jack McCallum نوشته شده است،این گونه بیان شده که کلاید درکسلر گفته دلیل حضور مجیک جانسون در تیم المپیک ۱۹۹۲ و همچنین کسب جایزه MVP آل استار ۱۹۹۲ به خاطر ترحم به دلیل بیماری HIV او بوده است.
در کتاب به نقل از Drexler نوشته شده:”او (مجیک جانسون) نمی توانست آن زمان زیاد بازی کند.او حتی نمی توانست از سایه خود محافظت کند.همه منتظر مرگ او بودند.”
درکسلر در یک مصاحبه تلفنی نقل قول هایی که به او نسبت داده شده را کاملا مضحک خوانده و گفته در مورد آنها نظری ندارد.در بیانیه منتشر شده از طریق باشگاه هیوستون راکتز،درکسلر گفته هرگز چنین حرف هایی را نزده و مجیک جانسون یکی از نزدیکترین دوستان او برای مدت طولانی بوده است.
در این بیانیه آمده است:”دوستی من و Magic به ۲۸ سال پیش بر می گرده و من هرگز چنین حرف های نزدم.من پیش جانسون رفتم تا به او اطمینان دهم که چیزهایی که در این مورد گفته شده بی اساس است و از او و خانواده اش معذرت خواهی کنم.”
McCallum روز سه شنبه در سایت خود گفت:”این کتاب گزیده ای دقیق از حرف های درکسلر است.درکسلر در حرف هایش به بسیاری از اعضای لیگ اشاره کرده و قضیه فقط به اعضای تیم المپیک ۱۹۹۲ مربوط نمی شود.”
Drexler که در حال حاضر به عنوان تحلیل گر برای هیوستون راکتز کار می کند،در بیانه ای اعلام کرد او یکی از حامیان اصلی مجیک جانسون پس از تشخیص بیماری HIV او بود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *