تیم بسکتبال فرانسه مدال برنز یوروبسکت ۲۰۱۵ را به دست آورد

تیم بسکتبال فرانسه مدال برنز یوروبسکت 2015 را به دست آورد

تیم بسکتبال فرانسه با غلبه بر صربستان، مدال برنز مسابقات یوروبسکت ۲۰۱۵ را به دست آورد.
دو تیم فرانسه و صربستان که از راه یابی به فینال بسکتبال جام ملت های اروپا ۲۰۱۵ بازماندند، امروز برای کسب مدال برنز مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با برتری ۸۱ بر ۶۸ فرانسه پایان یافت.
کوارتر نخست این دیدار با تساوی ۱۶ بر ۱۶ پایان یافت. یک ران ۱۰-۰ به فرانسه کمک کرد تا کوارتر دوم را با برتری ۲۱ بر ۱۶ پایان دهد. فرانسه در کوارتر سوم، ۴ دقیقه‌ی متوالی اجازه‌ی کسب امتیاز به صربستان نداد و در این بازه ۹ امتیاز کسب کرد تا این کوارتر را با برتری ۲۱ بر ۱۲ خاتمه دهد. کوارتر پایانی نیز با پیروزی ۲۴ بر ۲۳ صربستان پایان یافت.
اون فورنیه از فرانسه در این مسابقه ۱۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. این بازیکن ۶ شوت از ۷ اقدام خود در این بازی را وارد سبد کرد. ۳ شوت از این ۷ اقدام سه امتیازی بودند که هر سه وارد سبد شدند. ناندو دی کولو با ۲۰ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن فرانسه در این مسابقه بود.
هایلایت های مسابقه بسکتبال فرانسه و صربستان را در زیر تماشا کنید:

به این ترتیب فرانسه ششمین مدال برنز خود در مسابقات یوروبسکت را کسب کرد تا بیشترین دارنده‌ی مدال برنز (۶ برنز) در تاریخ این رقابت ها لقب گیرد.

مسابقه فینال ساعت ۲۱:۳۰ امشب (به وقت ایران) بین اسپانیا و لیتوانی برگزار خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *