جایزه ۱۰۰ هزار دلاری اورلاندو مجیک برای پیش بینی درفت ۲۰۱۴

جایزه 100 هزار دلاری اورلاندو مجیک برای پیش بینی انتخاب های درفت 2014

تیم اورلاندو مجیک روز چهارشنبه اعلام کرد به یک طرفدار بسکتبال اهل اورلاندو که بتواند ۱۴ بازیکن اول درفت ۲۰۱۴ را به درستی پیش بینی کند، ۱۰۰ هزار دلار جایزه می دهد.
هر طرفدار تنها می تواند یکبار و از طریق سایت باشگاه مجیک یا ایمیل، پیش بینی مورد نظر خود را انجام دهد. شرکت کنندگان در این مسابقه باید ۱۸ سال یا بیشتر داشته باشند و در شهر اورلاندو یا ۷۵ مایلی اطراف این شهر زندگی کنند. فرصت شرکت در مسابقه تا ۲۲ ژوئن خواهد بود.
اگر بیش از یک شرکت کننده بتواند ۱۴ بازیکن نخست را به درستی پیش بینی کند، جایزه ۱۰۰ هزار دلاری بین برندگان تقسیم خواهد شد و اگر هیچ یک از شرکت کنندگان نتوانند انتخاب های درستی داشته باشند، تیم مجیک به صورت رندوم به یکی از شرکت کنندگان، دو بلیط حضور در سالن این تیم برای فصل ۲۰۱۴-۱۵ را هدیه می دهد. طبق اعلام تیم مجیک ارزش خرده فروشی این دو بلیط ۶۲۰۰ دلار است.
درست نوشتن نام بازیکنان یکی از شرایط برنده شدن در مسابقه است!
اورلاندو مجیک با در اختیار داشتن انتخاب های ۴ و ۱۲ درفت امسال، به همراه فیلادلفیا سونی سیکسرز تیم هایی هستند که در قرعه کشی امسال ۲ انتخاب در بین ۱۴ انتخاب اول داشتند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. pierce گفت:

    چقدر سخت بابا . . خیلی ناعادلانه س مسابقه ش

    میگم بهای بلیط های اونجا چنده ؟

    • admin گفت:

      قیمت بلیط بازی های مختلف و جایگاه های مختلف سالن متفاوت هست. مثلا بلیط های بازی امشب اسپرز و اکلاهما از ۳۰ دلار هست تا حدود ۲۴۰۰ دلار برای صندلی های کنار زمین.
      اما قیمتی که تیم مجیک برای دو تا بلیط اعلام کرده یکم بالاست. البته ممکنه علاوه بر بلیط ها خدمات دیگه ای هم به برنده ارائه بشه. (مثل غذا و …)

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *