جرمی لین به بروکلین نتز می پیوندد

جرمی لین به بروکلین نتز می پیوندد

جنون لین به نیویورک بازمی گردد.
به گفته منابع، جرمی لین، بازیکن پست گارد، برای امضای قراردادی ۳ ساله به مبلغ ۳۶ میلیون دلار با بروکلین نتز به توافق رسید.
لین روز جمعه با توییتی، پیوستن خود به نتز را اعلام کرد.
به گفته یک منبع، لین روز پنجشنبه در پالو آلتو ایالت کالیفرنیا با مسئولان نتز و نیو اورلینز پلیکانز دیدار کرد.
لین که در ماه آگست ۲۸ ساله می شود، جولای گذشته قراردادی ۲ ساله به مبلغ ۴٫۳ میلیون دلار با شارلوت امضا کرد اما قرارداد او شامل بندی بود که لین با اجرایی کردن آن، از سال دوم قرارداد صرفنظر کرد و تابستان امسال بازیکن آزاد شد. او در تنها فصل حضورش در شارلوت، میانگین ۱۱٫۷ امتیاز، ۳٫۲ ریباند و ۳ پاس منجر به گل را در متوسط ۲۶٫۳ دقیقه در هر بازی ثبت کرد.
لین پس از عملکرد عالی اش در نیویورک نیکس در فصل ۲۰۱۱-۱۲، قراردادی سه ساله به مبلغ ۲۵ میلیون دلار با هیوستن راکتس امضا کرد. او که به عنوان گارد دانشگاه هاروارد وارد لیگ شد، در ۹ مسابقه از یک بازه‌ی ۱۰ مسابقه ای، حداقل ۲۰ امتیاز کسب کرد و به یکی از پرسروصداترین بازیکنان لیگ در آن زمان بدل شد.
لین با پیوستن به نتز، بار دیگر به کنی اتکینسن، مربی نتز پیوسته است. اتکینسن در زمان آغاز لینسانیتی، کمک مربی لین در نیویورک نیکس بود. لین یکی از دلایل پیشرفتش را اتکینسن دانسته است.
تیم بروکلین نتز پس از جذب لین که اولین خرید انها در بازار آزاد بود، حدود ۴۰ میلیون دلار دیگر تا سقف دستمزدها فاصله دارد که می تواند برای خرید بازیکنان دیگر هزینه کند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.