جف هورناسک، سرمربی فینیکس سانز، اخراج شد

جف هورناسک، سرمربی فینیکس سانز، اخراج شد

جف هورناسک، سرمربی فینیکس سانز، یک ماه پس از آنکه این تیم تصمیم گرفت به او فرصتی دوباره بدهد، اخراج شد.
فینیکس سانز اعلام کرد هورناسک دیگر مسئولیتی در این تیم ندارد و سرمربی موقت این تیم تا روز سه شنبه تعیین خواهد شد. به گزارش یاهو اسپرتس، مدیرکل سانز پس از باخت یکشنبه شب فینیکس در مقابل دالاس موریکس که نوزدهمین شکست این تیم در ۲۱ بازی اخیر و چهاردهمین شکست متوالی خارج از خانه آنها بود، خبر اخراج هورناسک را به او داد.
فینیکس در دو فصل گذشته با هدایت بازیکن سابق محبوب خود، رکورد های ۴۸ برد و ۳۴ باخت و ۳۹ برد و ۴۳ باخت را ثبت کرد و این فصل را با هدف راهیابی به پلی آف آغاز کرد. آنها در فصل نقل و انتقالات گذشته تایسن چندلر را به خدمت گرفتند.
به گفته منابع به ESPN در اواخر دسامبر، با وجود رابطه خوب هورناسک و مسئولان تیم، آنها مجبور شدند زودتر از زمانی که امیدوار بودند به موضوع تغییر مربی بیاندیشند؛ چراکه در جایگاه یازدهم کنفرانس غرب قرار گرفته بودند. همچنین این عقیده که تیم دیگر به سرمربی خود اعتقاد ندارند، هر روز بیشتر در میان سازمان فینیکس سانز قوت می گرفت.
روز یکشنبه هنگامی که فینیکس سانز با رکورد ۱۴ برد و ۳۵ باخت به رده‌ی سیزدهم کنفرانس غرب سقوط کرد، مسئولان این تیم به این تصمیم رسیدند که زمان شروع دوباره فرا رسیده است.
به گفته منابع به ESPN، تیم سانز روز دوشنبه با کمک مربیان خود، کوری گینز یا ارل واتسن، مصاحبه می کند و احتمالا یکی از این دو نفر، سرمربی موقت تیم خواهند بود. تیم سانز ماه گذشته که تصمیم گرفت جف هورناسک را حفظ و کمک مربیان کهنه کارش را اخراج کند، واتسن را به سمت کمک مربی منصوب کرد.
هورناسک ۶ سال نخست از ۱۵ سال دوران بازی خود در NBA را در فینیکس گذراند و در سال ۱۹۹۲ تنها حضور خود در مسابقه آل استار را تجربه کرد. او زمانی که تیم یوتا در فصول ۹۶-۹۷ و ۹۷-۹۸ به فینال راه یافت و در هر دو سال مغلوب شیکاگو شد، برای جاز بازی می کرد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *