حضور واریورز در کاخ سفید و دیدار با باراک اوباما

حضور واریورز در کاخ سفید و دیدار با باراک اوباما

تیم گلدن استیت واریورز روز پنجشنبه در کاخ سفید حاضر شد و در جشن یادبود قهرمانی خود در سال ۲۰۱۵ شرکت کرد. باراک اوباما در این دیدار، اعضای تیم گلدن استیت را ستایش کرد، در حالی که چند شوخی نیز ضمیمه صحبت هایش کرد.
اوباما سخنان خود را این گونه آغاز کرد: “اجازه بدین حرفم را با گفتن اینکه امیدوار بودم رایلی کری امروز اینجا باشه، شروع کنم [خنده] تا تریبون سخنرانی رو با من شریک بشه، اما فکر می کنم می رم که یه روز دیگه تحت آموزش های رسانه ای قرار بگیرم.”
رئیس جمهور ایالات متحده که از طرفداران پروپاقرص تیم شیکاگو بولز است، در ادامه به این تیم نیز اشاره کرد. او گفت: “اینکه در زمان کنونی در حضور یکی از بچه های بزرگترین تیم تاریخ NBA باشی، اتفاق نادریه. بنابراین ما امروز خیلی خوش شانسیم، چراکه یکی از اون بازیکنان رو امروز در کاخ سفید داریم، استیو کر از تیم ۱۹۹۵-۹۶ شیکاگو بولز! خیلی خوبه که می بینیم برگشتی.”
اوباما هنگامی که از کلی تامپسن تمجید می کرد، گفت: ” یه Splash Brother دیگه هم وجود داره، کلی تامپسن، کسی که در یه کوارتر ۳۷ امتیاز به دست آورد و کسی که جامپ شات هاش در واقع یکم از بقیه زیباتره.”
اوباما در مورد مسابقه ۵۱ امتیازی استفن کری در برابر واشنگتن ویزاردز نیز به شوخی گفت: “برای کسانی که بازی گلدن استیت در برابر واشنگتن رو دیدن، اگه بخوام عامیانه بگم کری دلقک شده بود. او مدام بالا پایین می پرید.”
اوبا در ادامه و پس از چند شوخی دیگر، جدی شد و از گلدن استیت به خاطر فصلی که پشت سر گذاشته اند و تاثیر آنها تمجید کرد. او گفت: ” نکته اینه، این یه تیم بسکتبال عالیه، این یه سازمان عالیه و یه فرهنگ عالی دارن. اونا مردان جوان برجسته ای هستن. و من با بعضی از اونا قبلا ملاقات کردم. من باید استف رو کمی بهتر میشناختم. اونا افرادی هستن که شما می خواید شناساننده‌ی شهرتون باشن، شناساننده‌ی NBA باشن و افرادی که شما دوست دارید بچه هاتون تشویقشون کنن.”
اوباما پیش از آنکه به تیم گلدن استیت تبریک بگوید، بیانیه خود را این گونه پایان داد: “بنابراین اونا چیزای زیادی دارن که بهش افتخار کنن. براشون در ادامه فصل آرزوی موفقیت می کنم. شاید شما رکورد بولز رو بشکنید، اما همون جور که مربی کر اشاره کرد، او در هر صورت برنده است. در هر صورت او رکوردشو خواهد داشت.”
گلدن استیت واریورز در این دیدار یک پیراهن شماره ۴۴ تیم را به اوباما هدیه کردند. استیو کر، سرمربی گلدن استیت در مورد پایان دوران ریاست جمهوری اوباما به شوخی گفت که شما به زودی “بازیکن آزاد” میشین و در مورد دادن پیراهن به اوبا گفت: “می تونین این رو به عنوان نمادی از یه پیشنهاد در نظر بگیرین. ما خواهان شما هستیم. زمانی که مسئولیت های شما اینجا در کاخ سفید تموم بشه، دوست داریم شما رهبر ما باشید.”
ویدئویی از این مراسم را در زیر تماشا کیند. (دانلود)

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. Mahdi6 گفت:

    چه جالب !!!
    دیوید لی هم اومده , درسته که تو بوستون هست ولی قهرمان شده پارسال

  2. Arsham گفت:

    Chra sho areye 44 ro behesh dadn???

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *