دانلود بازی دوم فینال NBA بین سن آنتونیو و میامی به تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۴

دانلود بازی دوم فینال NBA بین سن آنتونیو و میامی به تاریخ 8 ژوئن 2014

بازی دوم فینال NBA بین سن آنتونیو اسپرز و میامی هیت در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۴ با برتری میامی پایان یافت تا این تیم با کسب یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه، خود را مهیای دو بازی بعدی خانگی کند.
دوین وید پس از این بازی در مورد لبران جیمز گفت:” بدیهیه که داشتن شماره ۶ در زمین در پایان بازی، یه فاکتور مثبت برای ما بود.” نکته جالب اینکه در زمان حضور لبران جیمز در میدان تیم میامی هیت ۶۰٫۴ درصد از شوت های خود را وارد سبد کرده است؛ در حالی که این رقم در زمان حضور جیمز روی نیمکت به ۲۹٫۴ درصد کاهش یافته است. علاوه بر آن در زمانی که جیمز در زمین بوده، شوت های میامی به طور میانگین از فاصله‌ی ۱۱٫۵ فوتی به سمت سبد رها شده، اما در زمان نیمکت نشینی او، این فاصله به ۱۶٫۲ فوت افزایش یافته است.
بازیکنان اسپرز در این مسابقه ۸ پرتاب از ۲۰ پرتاب پنالتی خود را از دست دادند که ۴ پرتاب آن در ۷ دقیقه حساس پایانی از دست رفت.
برای دانلود بازی دوم فینال NBA بین سن آنتونیو اسپرز و میامی هیت به تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۴ می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.
پسورد دانلود: www.basketball98.ir

مسابقه

رزولوشن

زبان

حجم

لینک اکسپرس لیچ

لینک فایر درایو

اسپرز – هیت

۱۲۸۰ در ۷۲۰

انگلیسی

۲٫۱۶ گیگ

دانلود

دانلود

 ۷۶۸ در ۴۳۲  انگلیسی  ۱٫۰۴ گیگ

دانلود

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. امین گفت:

    احمدآقااگه میشه بازی هاروکوارتربه کوارتربرای دانلودبزار

  2. Amir. F گفت:

    خیلی ممنون

  3. شهریار گفت:

    سلام آقا احمد

    ببخشید من لینک دونم که ۱/۴ گیگ بود رو دانلود کردم و حدود پنج شش ثانیه تاخیر داره. میخواستم بدونم مشکل از پلیر منه یا اینکه خودش اینطوریه؟

    مرسی

  4. mahdi گفت:

    آقا احمد یک درخواست داشتم
    چون خودم بازیکن تیم ۳ نفره ای که نایب قهرمان جهان حدود ۱ ماه پیش در چین شد بودم می خواستم اگه می شه یک مقاله نسبتا حرفه ای درباره ی بسکتبال ۳ نفره بنوسید
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *