داک ریورز از بازیکنان سلتیکس می خواهد از هیت متنفر باشند

عکس NBA-کوین گارنت-لبرون جیمز

داک ریورز سرمربی تیم بوستون سلتیکس،تمرکز خود بر روی دشمن اصلی تیمش را از دست نداده است.Rivers از تیمش خواسته است انرژی و تمام نفرت خود را روی میامی هیت متمرکز کنند.
Doc Rivers در یک مصاحبه ویدئویی گفته است:”راستش من به تیم لیکرز اهمیتی نمیدهم.در حال حاضر به عنوان یک مربی فکر و نگاه من به میامی هیت است.من در طول سال با بازیکنانم صحبت می کنم و هر روز در مورد میامی به آنها توضیح می دهم.من می خواهم آنها از میامی متنفر باشند و آنها را نابود کنند.تمرکز ما باید روی میامی باشد.”
ریورز ادامه داد:”من فکر می کنم لیکرز تیم بهتری است.اما آنها راه درستی رو انتخاب نکردند.ما قبلا در بازی با لیکرز تلاش می کردیم بازیکن سابق این تیم اندرو باینوم را دفاع کنیم.دوایت هاوارد بازیکن بزرگی است اما ما به خوبی او را دفاع می کنیم.وضعیت در حمله و بخشی که استیو نش قرار دارد،متفاوت است.من به آنها نگاه می کنم و تعجب می کنم که چگونه کار می کنند.من می شنوم که آنها نقشه حمله Princeton (یک سیستم حمله در بسکتبال) را اجرا می کنند.من می خواهم گردش توپ را ببینم.من می خواهم گردش توپ به وسیله کوبی برایانت را ببینم.آن جالب خواهد بود.آنها واقعا خوب هستند.”
به نظر می رسد بازیکنان بوستون همین حالا نیز از میامی هیت متنفرند.راژان راندو گارد راس بوستون سلتیکس،چند روز پیش در مصاحبه ای،هم تیمی سابق خود ری آلن را که به میامی هیت پیوسته است با نام “آن یارو” خطاب کرده بود.
میامی هیت در دو فصل گذشته بوستون سلتیکس را در مرحله پلی آف NBA حذف کرده است.آیا بوستون سلتیکس می تواند با تنفر از میامی انتقام دو فصل گذشته را از این تیم بگیرد؟باید منتظر باشیم و ببینیم که رقابت های این دو تیم در فصل جدید NBA چگونه رقم خواهد خورد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. دمت گرم داک ریورز که حرف دلمو زدی من انقد از هیت متنفرم که تمومی نداره و اوج تنفرم به جیمزه هیچجوره حال نمیکنم با میامی و جیمز مخصوصا الان که جیمز از میامی رفته امیدوارم نه میامی نه جیمز هیچ جامی کسب نکنن.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *