درن ویلیامز و استفن کری به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA انتخاب شدند

درن ویلیامز از بروکلین نتز و استفن کری از گلدن استیت واریورز، روز دوشنبه به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب انتخاب شدند. این دو، برای بازی هایی که در فاصله‌ی سوم تا نهم نوامبر انجام دادند، این عناوین را کسب کردند.

درن ویلیامز

درن ویلیامز تیم بروکلین نتز را برای ثبت ۳ برد و ۱ باخت در مسابقات این هفته رهبری کرد که شامل پیروزی برابر اکلاهما سیتی تاندر و نیویورک نیکس نیز می شد. او میانگین ۲۰٫۸ امتیاز (رتبه ۸ کنفرانس) و ۷ پاس منجر به گل (رتبه ۴ مشترک کنفرانس) را به دست آورد و با به ثمر رساندن ۵۶٫۹ درصد از شوت هایش، از نظر درصد شوت های موفق در رده‌ی هفتم کنفرانس شرق قرار گرفت. ویلیامز در همه‌ی بازی های هفته حداقل ۵۰ درصد از شوت های خود را وارد سبد کرد. این بازیکن در پیروزی ۱۱۰ بر ۹۹ مقابل نیکس در روز ۷ نوامبر، ۱۰ شوت از ۱۵ اقدام خود را به ثمر رساند و توانست ۲۹ امتیاز و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد.

استفن کری

گلدن استیت واریورز با تکیه بر استفن کری، در این هفته از رقابت ها ۲ برد و ۱ باخت ثبت کرد. کری با میانگین ۳۰ امتیاز، به همراه کوبی برایانت از لیکرز، بهترین میانگین امتیاز در مسابقات این هفته را به دست آورد. این بازیکن همچنین متوسط ۳٫۳۳ توپ ربایی را ثبت کرد که بهترین رکورد توپ ربایی در مسابقات این هفته بود. کسب میانگین ۷٫۳ پاس منجر به گل توسط کری، او را در رده‌ی پنجم کنفرانس غرب از این نظر قرار داد. کری در بازی های این هفته ۲۷ بار اقدام به شوت سه امتیازی کرد که در ۱۴ مورد موفق بود. (۵۱٫۹ درصد) این بازیکن در پیروزی ۹۸ بر ۸۷ واریورز برابر هیوستون راکتس در روز هشتم نوامبر، ۶ شوت از ۹ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و ۳۴ امتیاز کسب کرد.

پاو گسول از شیکاگو بولز،جیمز هاردن از هیوستون راکتس، کریس پاول از لس آنجلس کلیپرز، کوبی برایانت از لس آنجلس لیکرز، کریس باش و دوین وید از میامی هیت، انتونی دیویس از نیو اورلینز پلیکانز، نیکولا ووچویچ از اورلاندو مجیک، لامارکوس آلدریج از پورتلند تریل بلیزرس، دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو کینگز، دمار دروزن و کایل لوری از تورنتو رپتورز و جان وال از واشنگتن ویزاردز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. یه سوال فنی:
    تو مسابقات ان بی ای بیشتر کدوم حرکت ها رو انجام میدن سه گام (لی آپ و دریبل…) یا پرتاب(دو و سه امتیازی) درسته نمیشه دقیق گفت و بازیکن با بازیکن فرق داره ولی یه میانگینی از چیزای که دیدین و خوندین میخاستم بدونم مرسی بچه ها…

  2. Erfan-Jordan گفت:

    استفن کری داره هر روز بهتر ازقبل میشه

  3. rose گفت:

    درن عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *