درون ویلیامز در بروکلین نتز ماندنی شد

درون ویلیامز

ساعت ۷ بعد از ظهر روز سه شنبه،درون ویلیامز گارد راس بروکلین نتز در توییتر خود این جمله را توییت کرد.”امروز یک تصمیم خیلی سخت گرفته ام.”او پس از این جمله تصویری از لوگوی تیم بروکلین نتز قرار داد.

شرح خبر در ادامه مطلب …

ESPN.com تایید کرد Deron Williams تصمیم به ماندن در بروکلین نتز گرفته است.طبق گزارش منابع،قرارداد این بازیکن پنج ساله و به مبلغ ۹۸ میلیون دلار خواهد بود.ویلیامز در حالی این تیم را انتخاب کرد که از طرف دالاس ماوریکس پیشنهاد ۷۵ میلیون دلاری برای ۴ سال داشت.

ویلیامز قبلا نیز اعلام کرده بود که در صورت جذب بازیکنان سطح بالا توسط نتز،در این تیم خواهد ماند.به نظر می رسد یکی از دلایل تمدید قرارداد ویلیامز پیوستن جو جانسون گارد تیم آتلانتا هاوکس به این تیم است.این در حالی است که دوایت هاوارد سنتر اورلاندو مجیک نیز خواهان پیوستن به نتز است.

بروکلین نتز در فصل نقل و انتقالات تابستان امسال بسیار موفق عمل کرده است.این تیم علاوه بر تمدید قرارداد درون ویلیامز و عقد قرارداد با جو جانسون،قرارداد جرالد والاس فروارد خود را نیز تمدید کرده است.

به نظر می رسد قدم بعدی این تیم تمدید قرارداد سنتر خود بروک لوپز باشد،گرچه به نظر می رسد در صورت پیوستن دوایت هاوارد به این تیم این قرارداد تمدید نخواهد شد.

ویلیامز قبلا گفته بود از زندگی به همراه خانواده اش در منهتن لذت می برد.

این بازیکن ۲۸ ساله ۲۳ فوریه ۲۰۱۱ از یوتا جاز به نتز پیوسته بود.او در ۵۵ بازی فصل گذشته برای نتز،متوسط ۲۱ امتیاز و ۸٫۷ اسیست را به ثبت رساند.

به این ترتیب با پیوستن این بازیکن به نتز،دالاس در فکر گزینه های دیگری برای پست گارد راس خواهد بود.یکی از این گزینه ها استیو نش است که دوستی نزدیکی با درک نویتزکی فروارد دالاس دارد.البته تورنتو رپترز و نیویورک نیز به دنبال جذب این گارد ۳۸ ساله هستند.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *