درگذشت Arnie Risen در ۸۷ سالگی

بسکتبال المپیک-آرنی رایسن

Arnie Risen سنتر سابق لیگ NBA که جزو بازیکنان تالار مشاهیر ان بی ای نیز بود،روز شنبه در شهر Beachwood ایالت اوهایو درگذشت.
رایسن به سرطان ریه مبتلا بود و همچنین نوعی انسداد ریوی مزمن داشت.این بازیکن بازنشسته شده بود و ۲۷ سال گذشته را با خانواده پسرش زندگی می کرد.
دنیس رایسن،پسر این بازیکن روز یکشنبه به USA Today گفت:”پدرم از فرصتش برای پرورش نوه های خود استفاده می کرد و از این کار لذت می برد.او همچنین از ورزش گلف،تماشای مسابقات ورزشی و بودن با خانواده اش لذت می برد.”
آرنی رایسن پس از ۴ بار حضور پی در پی در فینال لیگ دانشگاه های آمریکا به همراه تیم اوهایو استیت،در فاصله سال های ۱۹۴۸ تا ۱۹۵۸ به همراه تیم های راچستر رویالز (Rochester Royals) و بوستون سلتیکس،موفق به کسب ۷۶۳۳ امتیاز و ۴ بار حضور در All-Star ان بی ای شد و در سال ۱۹۹۸ به تالار مشاهیر نای اسمیت راه یافت.
John L. Doleva رئیس و مدیر تالار مشاهیر Naismith درباره این بازیکن گفت:”جامعه بسکتبال آمریکا آرنی را از دست داد.او در عرصه بسکتبال یک مرد بزرگ بود و کسی بود که به تغییر شیوه بازی بسکتبال کمک کرد.”

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. عرفان گفت:

    امیدهای بسکتبال دارند نابود میشن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *