درگذشت Ted Luckenbill ستاره هیوستون

تد لاکنبیل

تد لاکنبیل ستاره سابق بسکتبال دانشگاه هیوستون و باشگاه فیلادلفیا واریورز بر اثر بیماری سرطان در سن ۷۲ سالگی درگذشت.این بازیکن در بازی تیم های Philadelphia Warriors و New York در سال ۱۹۶۲ که ویلت چمبرلین،بازیکن فیلادلفیا در آن ۱۰۰ امتیاز کسب کرد،حضور داشت.لاکنبیل روز یکشنبه ۲۴ ژوئن ۲۰۱۲ در شهر کروکت در ایالت تگزاس،که مدت ۲۰ سال در آنجا زندگی می کرد،درگذشت.
این بازیکن از سال ۱۹۵۸ تا ۶۱ برای تیم houston cougars بازی می کرد.تد با متوسط ۱۶٫۶ امتیاز و ۹٫۷ ریباند کمک شایانی به پیروزی های باشگاه هیوستون کرد.این بازیکن با ۱۱۹۵ امتیاز در رده ۲۶ ام بازیکنان امتیازآور دانشگاه هیوستون قرار دارد.
لاکنبیل در سال ۶۱ به عنوان بازیکن ۱۵ام درفت،به فیلادلفیا پیوست و قبل از این که سرطان بیضه او در سن ۲۳ سالگی تشخیص داده شود،تنها ۸۷ بازی در NBA انجام داد.
در بازی ۲ مارس ۱۹۶۲ بین تیم های نیویورک و فیلادلفیا،۲ ریباند حمله این بازیکن در دو دقیقه پایانی سبب شد هم تیمی او ویلت چمبرلین موفق به کسب ۱۰۰ امیاز در آن بازی تاریخی شود و فیلادلفیا ۱۶۹ بر ۱۴۷ نیویورک را شکست دهد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. عرفان جردن گفت:

    تسلیت می گم
    ولی آدما یه روز میان یه روز میرن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *