دنور ناگتز سرمربی خود برایان شو را اخراج کرد

دنور ناگتز سرمربی خود برایان شو را اخراج کرد

تیم دنور ناگتز روز سه شنبه، سرمربی خود برایان شو را اخراج کرد.
شو که دومین فصل خود به عنوان سرمربی ناگتز را سپری می کرد، در رقابت های این فصل رکورد ۲۰ برد و ۳۹ باخت را با این تیم ثبت کرده است. این مربی مشکلاتی فراوانی نیز با بازیکنان در رختکن داشته است.
ناگتز اعلام کرد کمک مربی این تیم، ملوین هانت، به صورت موقت جایگزین شو خواهد شد. دنور سه شنبه شب با میلواکی باکز بازی خواهد کرد.
تیم دنور ۱۹ بازی از ۲۱ مسابقه اخیر خود را به حریفان واگذار کرده است که شامل ۱۰ باخت خانگی متوالی نیز می شود که بدترین رکورد شکست های خانگی پی در پی تاریخ این باشگاه است.
بازیکنان دنور در بازی این تیم برابر یوتا جاز که به شکست ۸۲ بر ۱۰۴ ناگتز انجامید، شعار “۱-۲-۳ … شش هفته” سر دادند. برخی خبرها مبنی بر آن است که برخی بازیکنان برای پایان فصل روزشماری می کنند و منظورشان از این شعار نیز همین بوده است؛ در حالی که شو این موضوع را رد کرد.
برایان شو فصل گذشته رکورد ۳۶ برد و ۴۶ باخت را با دنور ناگتز ثبت کرده بود.
هدایت دنور پیش از شو در اختیار جرج کارل بود که در آخرین فصل حضورش در این تیم، رکورد ۵۷ برد و ۲۵ باخت را ثبت کرد. دنور در همان تابستانی که جرج کارل را از دست داد، مدیرکل خود، ماسای یوجیری را نیز از دست داد. یوجیری پس از جدایی از این تیم به تورنتو رپتورز پیوست.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *