دنی گرنجر با لس آنجلس کلیپرز قرارداد امضا کرد

دنی گرنجر با لس آنجلس کلیپرز قرارداد امضا کرد

دنی گرنجر، فروارد سابق ایندیانا با تیم لس آنجلس کلیپرز قرارداد امضا کرد تا کلیپرز با اضافه کردن یک بازیکن باتجربه دیگر، خود را برای پلی آف آماده کند.
این بازیکن آل استار سابق، روز جمعه و پس از آنکه قراردادش با فیلادلفیا را فسخ کرد، به کلیپرز ملحق شد. این بازیکن هفته گذشته و در جریان یک نقل و انتقال، از ایندیانا به فیلادلفیا منتقل شده بود.
گرنجر می تواند دقایق قابل توجهی در ترکیب کلیپرز قرار گیرد که هم اکنون با اختلاف ۴ برد بیشتر نسبت به گلدن استیت، در رده نخست منطقه پاسیفیک قرار دارد. گرنجر دومین بازیکن آزاد مهمی است که داک ریورز، در این هفته از رقابت ها به ترکیب تیمش اضافه کرده است. این تیم پیش از این با گلن دیویس نیز قراردادی امضا کرده بود.
با وجود رکورد خوبی که کلیپرز تا اینجا ثبت کرده است (۴۰ برد و ۲۰ باخت)، پس از چندین مورد مصدومیت جدی که برای بازیکنان این تیم به وجود آمد، آنها همچنان تمایل دارند که ترکیب خود را تقویت کنند. آخرین مورد از مصدومیت های این تیم مربوط به جی.جی. ردک است که به خاطر مصدومیت کمر، ۹ بازی را از دست داده است و وضعیت او برای بازی در ادامه فصل نیز نامشخص است.
پیش از این ایندیانا پیسرز گرنجر و یک انتخاب راند دوم درفت را در ازای اوین ترنر و لُوُی آلن به فیلادلفیا منتقل کرده بود.
دنی گرنجر که در ۵ فصل متوالی امتیاز آورترین بازیکن ایندیانا بود، فصل گذشته با مصدومیت زانو دست و پنجه نرم می کرد و تنها ۵ بازی برای تیمش انجام داد. این بازیکن نزدیک به دو ماه از رقابت های این فصل را نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا از دست داد و پس از بازگشت به زمین میانگین ۸٫۳ امتیاز و ۳٫۶ ریباند را در ۲۹ بازی به ثبت رساند.
گرنجر می تواند نقش کلیدی در کسب امتیاز برای کلیپرز داشته باشد. این بازیکن در حالی کلیپرز را انتخاب کرد که تیم های مانند میامی، هیوستون و سن آنتونیو خواهان به خدمت گرفتن او بودند.
این بازیکن می تواند اولین بازی خود برای تیم جدیدش را روز شنبه برابر نیو اورلئانز در سالن استیپلز سنتر انجام دهد.
کلیپرز هفته گذشته آنتوان جیمسن و بایرون مولینز را منتقل کرد تا برای اضافه کردن بازیکنان باتجربه در ترکیب خود جای خالی داشته باشد و داک ریورز این دو جای خالی را با دو تن از بهترین بازیکنان موجود پر کرد.
گلن دیویس روز دوشنبه و پس از فسخ قراردادش با اورلاندو مجیک به کلیپرز پیوست. دیویس که پیش از این و در بوستون سلتیکس برای ریورز بازی کرده است، در ۴۵ بازی این فصل میانگین ۱۲٫۱ امتیاز و ۶٫۳ ریباند را به ثبت رسانده است. این بازیکن، روز چهارشنبه در پیروزی مقابل هیوستون راکتس، اولین بازی خود برای کلیپرز را انجام داد.
کلیپرز در ماه گذشته هدو تورکوگلو را نیز به ترکیبش اضافه کرده بود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. Erfan گفت:

    ya khooda !!!

  2. این کلیپرز داره خودشو بدجور آماده میکنه واسه پلی آف گاو تیمای کنفرانس غرب چهار قلو زاییده…
    ایندیانا چوبه فروختن گرنجرو تو پلی آف میخوره.

  3. Amir. F گفت:

    کلیپرز خیلی شبیه هیت ـه
    تیمای پولکی

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *