دوری ۶ هفته ای ال جفرسن از مسابقات

دوری 6 هفته ای ال جفرسن از مسابقات

ال جفرسن، سنتر تیم شارلوت هورنتز روز پنجشنبه تحت عمل جراحی آرتروسکوپی زانو قرار خواهد گرفت و انتظار می رود حداقل ۶ هفته از مسابقات دور باشد.
این عمل برای ترمیم پارگی منیسک خارجی زانوی راست جفرسن انجام خواهد شد. تیم هورنتز پس از آغاز بازی چهارشنبه شب برابر لس آنجلس کلیپرز، از وجود این آسیب دیدگی خبر داد.
جفرسن بازی برابر کلیپرز را به دلیل آنچه سرمربی هورنتز، کمی درد در زانوی راست خواند، از دست داد. استیو کلیفورد گفت جفرسن بعد از ظهر چهارشنبه برای مشخص شدن مشکل، آزمایش MRI داد.
جفرسن به تازگی و پس از آنکه ۱۱ بازی را از دست داده بود، به ترکیب هورنتز بازگشته بود. این بازیکن ۶ بازی را به دلیل کشیدگی عضله ران و ۵ بازی را به دلیل محرومیت به خاطر نقض قوانین ضد مواد مخدر NBA از دست داده بود.
ال جفرسن در دو بازی گذشته تیمش به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد و و عملکردی ضعیف تر از حد انتظار داشت. او در بازی برابر ممفیس ۱۸ دقیقه در زمین حضور داشت و ۲ امتیاز و ۴ ریباند کسب کرد. این بازیکن در مسابقه روز دوشنبه تیمش برابر لیکرز نیز ۱۵ دقیقه بازی کرد و ۳ امتیاز و ۴ ریباند ثبت کرد.
جفرسن در این فصل از مسابقات میانگین ۱۲٫۵ امتیاز و ۶٫۱ ریباند را در ۱۹ بازی ثبت کرده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. Mahdi6 گفت:

    این جفرسون هم بعد محرومیت حالا مصدوم شده احتمالا هم افت میکنه ولی خداکنه هرچه زودتر بعد از بازگشتش به اوجش برگرده چون شارلوت به این بازیکن احتیاج داره

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *