دومین بازی فینال کنفرانس غرب NBA در سال ۲۰۱۶

دومین بازی فینال کنفرانس غرب NBA در سال 2016

دومین بازی فینال کنفرانس غرب NBA در سال ۲۰۱۶ با پیروزی گلدن استیت واریورز همراه بود.
گلدن استیت امروز در خانه پذیرای اکلاهما سیتی تاندر بود و با پیروزی ۱۱۸ بر ۹۱ در این مسابقه، سری را به تساوی ۱ بر ۱ کشاند. بازیکنان گلدن استیت در این دیدار ۱۳ شوت از ۲۸ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند.
استفن کری در مدت ۲۹ دقیقه و ۴۰ ثانیه حضورش در زمین، ۲۸ امتیاز به دست آورد و یکی از ۷ بازیکن تیمش بود که امتیازات خود را دورقمی کرد. او ۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز ثبت کرد. این بازیکن در کوارتر سوم این مسابقه، در کمتر از ۲ دقیقه، ۱۵ امتیاز متوالی کسب کرد و به واریورز کمک کرد این کوارتر را با برتری ۳۱ بر ۱۹ پایان دهد.
واریورز در این مسابقه برخلاف بازی گذشته، تیم برتر میدان در ریباند بود. آنها در این بازی ۴۵ ریباند (۱۵ ریباند حمله) ثبت کردند، در حالی که مجموع ریباندهای تاندر از عدد ۳۶ فراتر نرفت.
کوین دورنت از اکلاهما سیتی کار خود در این مسابقه را با ۲۹ امتیاز، ۶ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند. البته ۸ ترن اور از مجموع ۱۶ ترن اور تاندر نیز توسط دورنت ثبت شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

بازی سوم دو تیم، یکشنبه شب در اکلاهما سیتی برگزار خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.