دومین مسابقه‌ی فینال کنفرانس شرق ان بی ای در سال ۲۰۱۶

دومین مسابقه‌ی فینال کنفرانس شرق ان بی ای در سال 2016

دومین مسابقه‌ی فینال کنفرانس شرق ان بی ای در سال ۲۰۱۶ با پیروزی کلیولند کولیرز همراه بود.
تیم های کلیولند کولیرز و تورنتو رپتورز امروز برای دومین بار در کوئیکن لونز آرینا رو در روی هم قرار گرفتند که کلیولند با برتری ۱۰۸ بر ۸۹ در این مسابقه، در مجموع ۲ بر ۰ از حریف خود پیش افتاد. کلیولند با پیروزی در این مسابقه، به رکورد ۱۰ برد و ۰ باخت در پلی آف امسال رسید و چهارمین تیم تاریخ لیگ لقب گرفت که توانسته چنین شروعی در مرحله‌ی حذفی داشته باشد.
لبران جیمز در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد و تریپل دابل کرد. او با امتیازاتی که در این بازی کسب کرد، شکیل اونیل را پشت سر گذاشت و به رده‌ی چهارم امتیازآورترین بازیکنان تاریخ پلی آف صعود کرد. کایری ایروینگ نیز کار خود را با ۲۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند.
لوئیس اسکولا از تورنتو که در این دیدار جانشین پاتریک پترسون در ترکیب شروع کننده شده بود، همچون کایل لوری شب خوبی در شوت زنی نداشت و تنها ۱ شوت از ۵ اقدام خود را وارد سبد کرد. لوری نیز تنها ۴ شوت از ۱۴ اقدام خود را به ثمر رساند و کار خود را با ۱۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند. جونس والنچیونس از رپتورز در این مسابقه نیز به دلیل آسیب دیدگی غایب بود.

بازی سوم سری، شنبه شب در تورنتو برگزار خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.