دوین وید در میامی هیت می ماند

دوین وید در میامی هیت می ماند

دوین وید برای امضای یک قرارداد جدید با تیم میامی هیت به توافق رسید. انتظار می رود این قرارداد روز سه شنبه نهایی شود.
این بازیکن روز سه شنبه در توییتر خود به دست آمدن این توافق را اعلام کرد.
وید نوشت:” خونه جاییه که قلبت اونجاست. خونه‌ی من، شهر من، خونه‌ی من (اشاره به سالن امریکن ایرلاینز آرنا)” و عکس از خود در سالن منتشر کرد.
تیم میامی هیت با انجام حرکات اخیر از جمله توافق با کریس باش، لوئل دنگ و کریس اندرسون و امضای قرارداد رسمی با جاش مک‌رابرتس، ماریو چالمرز و دنی گرنجر، این موقعیت را کسب کرده است که به وید قراردادی پیشنهاد دهد که سالانه حدود ۱۷ میلیون دلار به این بازیکن خواهد پرداخت. به گفته‌ی یک منبع به اسوشیتد پرس، قرارداد این بازیکن با هیت دو ساله و مبلغ آن ۳۴ میلیون دلار خواهد بود. ضمن اینکه وید می تواند برای فصل ۲۰۱۵-۱۶ بازیکن آزاد شود.
دوین وید که در فصل ۲۰۱۳-۱۴ با مصدومیت های زانو دست و پنجه نرم می کرد، در فصل عادی تنها ۵۴ بازی برای هیت انجام داد. هیت برای استراحت دادن به این بازیکن از او استفاده نمی کرد. او در فصل عادی متوسط ۱۹ امتیاز، ۴٫۵ ریباند و ۴٫۷ پاس منجر به گل در هر بازی را ثبت کرد و با وارد سبد کردن ۵۵ درصد از شوت های خود، موفق ترین فصل خود از نظر درصد شوت ها را پشت سر گذاشت. این بازیکن در طول بازی های پلی آف متوسط ۱۷٫۸ امتیاز را به دست آورد.
دستمزد این بازیکن در قرارداد جدید چیزی حدود ۸ میلیون دلار کمتر از دستمزدی است که او می توانست از دو سال باقی مانده‌ی قرارداد قبلی خود به دست آورد؛ قراردادی که وید ماه گذشته آن را فسخ کرد تا بازیکن آزاد شود.
این دومین بار در دوران حرفه ای وید است که این بازیکن کاهش دستمزد داشته است تا به هیت کمک کند. کاهش دستمزد این بازیکن به هیت کمک می کند تا با کریس باش قراردادی حداکثری به مبلغ ۱۱۸ میلیون دلار ببندد و لوئل دنگ را با قراردادی دو ساله به مبلغ ۲۰ میلیون دلار جذب کند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۰ پاسخ

  1. حامد اصلی گفت:

    خبر جدید دیگه اینه که اسامی ۱۹ نفره تیم ملی امریکا برای شرکت در مسابقات جام جهانی اعلام شده:
    Rose
    Durant
    Love
    harden
    Davis
    Derozan
    Parsons
    Curry
    thompson
    Erving
    Griffin
    George
    Lillard
    Hayward
    Cousins
    Beal
    Drummond
    Faried
    Korver
    سه غایب اصلی Kwahi Leonard, Russel Westbrook, Lamarcus Aldridge هستن. که لنرد خودش درخواست کرده بعد از این فصل طولانی فعلا استراحت کنه. راسل وستبروک مصدومه و خودش انصراف داده و آلدریج هم گویا کما فی السابق تمایلی برای بازی در تیم ملی نداره. سر مربی تیم همانند گذشته مایک ششفسکی است. ششفسکی از سرشناس ترین مربیان دانشگاهی و مربی کالج Duke در لیگ NCAA هست.

  2. mlbj گفت:

    پس لبرون یا ملو کجان؟

  3. pierce گفت:

    تیم ملی آمریکا واسه سفیدپوست های امریکایی که به تیم ملی دعوت میکنن همه تلاشش رو میکنه که تعداد سفید های امریکایی با سیاه های امریکایی رو برابر کنه

  4. saeed گفت:

    وید خیلی خاصه اصن…..

  5. pierce گفت:

    عاشق بازیکنایی هستم که به تیمی که توش هستند تعصب دارن و هر چند که هر سال دستمزدشون کمتر میشه ولی خودشون و تلاششون رو فدای تیم و عشقشون میکنن و همیشه تو قلب طرفدارای تیمشون قرار دارند و همیشه مورد احترام بقیه تیم ها هستن

    • پوریا گفت:

      دقیقا !‌خیلی با این حرفت موافقم
      لبرون تنها چیزی که واسش مهمه قهرمانیه، اصلا تیم به در.ک فقط من باید قهرمان بشم بقیه چیزا اهمیتی نداره !

      • mlbj گفت:

        اصلا همچین چیزی درست نیست
        به نظر شما اگه لبرون تو میامی میموند ،، میامی مدعی قهرمانی نبود؟
        حتی شاید میامی با جیمز از کلیولند با جیمز قوی تر باشه

    • KG گفت:

      پیرسم حاضر بود این کارو بکنه نذاشتن دیگه.

  6. هاوارد گفت:

    چرا هاوارد و ملو و لبرون و کریس پاول تو تیم ملی امریکا نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. Drose گفت:

    A lovely player
    Respect

  8. علی گفت:

    ببین احمد آقا به نظرت دوین وید میتونه به بازی های قبل از سال ۲۰۰۸ قبل مصدومیتش برگرده؟؟ این تیم میامی رو چجوری ارزیابی میکنی؟؟به نظرت قهرمان کنفرانس میتونه باشه و به فینال بره؟از ری آلن خبری ندارید؟

    • admin گفت:

      خیر دوست عزیز، بعیده وید دوباره بتونه به روزهای خوبِ قبل از سال ۲۰۱۰ برگرده. البته احتمالا میانگین امتیاز این بازیکن در فصل پیش رو بهتر میشه، چراکه با رفتن جیمز، وید بیشتر شوت خواهد زد. در مورد هیت هم به نظرم این تیم یکی از مدعیان شرق هست. برای اظهار نظر دقیق تر در مورد هیت حتما باید ۱۰-۱۵ تا از بازی های این تیم تو فصل جدید رو ببینیم و همین جوری نمیشه گفت که به فینال میرسه یا نه.
      آخرین خبر در مورد ری الن هم علاقه‌مندی هیوستون به این بازیکن بوده. البته این بازیکن به بازنشستگی هم فکر میکنه. باید ببینیم در نهایت چه تصمیمی می گیره.

  9. حامد اصلی گفت:

    دوستان این لیستی که من گذاشتم لیست ۱۹ نفره نهائی هست. لیست های دیگه که شما میگین قدیمی تر از این لیست هست. سیاست تیم ملی امریکا توی مسابقات جام جهانی همیشه این بوده که از بازیکن های جوان و با تجربه کم استفاده کنن. هاوارد، کوبی، لبران و کارملو رو تابستان امسال در تیم ملی نخواهید دید. اینو مطمئن باشید. منبع خبر سایت ESPN هست و ادمین هم تائید میکنن که این لیست نهائیه.

  10. محمد گفت:

    من ۳ سال اینها بیشتر نیست بسکتبال بازی میکنم اون اولا وقتی بازی وید رو دیدم عاشقش شدم ولی چند ساله که هی بدتر میشه.علتش چیه ادمین؟

    • admin گفت:

      وید سال ۲۰۰۲ و موقعی که تو کالج مارکت بازی می کرد منیسک زانوی چپش رو برداشت. عوارض برداشتن منیسک تقریبا از سال ۲۰۱۰-۱۱ به بعد خودشو بیشتر نشون داد و روی عملکرد این بازیکن تاثیر منفی گذاشت. این بازیکن سال ۲۰۱۲ مجبور شد یه بار دیگه زانوی چپش رو عمل کنه. مهمترین علت افت وید همین زانوهاش بودن.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *