دوین وید و کریس پاول؛ بهترین بازیکنان هفته NBA

دوین وید از میامی هیت و کریس پاول از لس آنجلس کلیپرز برای بازی هایی که از ۱۶ تا ۲۲ مارس انجام دادند، به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب شناخته شدند.

دوین وید

دوین وید با میانگین ۲۴٫۵ امتیاز (رتبه ۲ شرق)، ۴ پاس منجر به گل و ۲٫۲۵ توپ ربایی (رتبه ۴ شرق)، هیت را برای ثبت رکورد ۳ برد و ۱ باخت در بازی های این هفته رهبری کرد. این بازیکن ۵۳٫۲ درصد از شوت های خود در این هفته از رقابت ها را وارد سبد کرد. وید در پیروزی ۱۰۶ بر ۹۲ میامی مقابل کلیولند در ۱۶ مارس، ۱۳ شوت از ۱۸ اقدام خود را به ثمر رساند و ۳۲ امتیاز به دست آورد. گارد آل استار میامی هیت همچنین در پیروزی ۱۰۸ بر ۱۰۴ مقابل پرتلند در روز ۱۸ مارس، ۳۲ امتیاز و ۶ پاس منجر به گل کسب کرد.

کریس پاول

کریس پاول تیم لس آنجلس کلیپرز را برای ثبت رکورد ۴ برد و ۰ باخت در این هفته از رقابت ها یاری کرد. او میانگین ۲۶ امتیاز (رتبه ۵ لیگ) و ۱۱٫۳ پاس منجر به گل (رتبه ۲ غرب) را در مسابقات این هفته ثبت کرد. پاول در پیروزی ۱۱۶ بر ۱۰۵ مقابل ساکرامنتو کینگز در ۱۸ مارس، ۳۰ امتیاز و ۱۱ پاس منجر به گل ثبت کرد و دو شب بعد در بازی برابر واشنگتن ویزاردز، ۳۰ امتیاز و ۱۵ پاس منجر به گل، به دست آورد تا تیمش بازی را با برتری ۱۱۳ بر ۹۹ به پایان برساند. این بازیکن در ۴ بازی این هفته، ۴۵ پاس منجر به گل و تنها ۷ ترن اور به ثبت رساند.

بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
لبران جیمز از کلیولند کاوالیرز، رجی جکسون از دیترویت پیستونز، جیمز هاردن از هیوستن راکتس، بلیک گریفین و دی‌آندره جردن از لس آنجلس کلیپرز، راسل وستبروک از اکلاهما سیتی تاندر، الفرید پیتون از اورلاندو مجیک، اریک بلدسو و پی.جی. تاکر از فینیکس سانز، لامارکوس آلدریج از پرتلند تریل بلیزرس، کوای لئونارد از سن آنتونیو اسپرز و دمار دروزن از تورنتو رپتورز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. Afshin گفت:

    حقشون بود

  2. مهدی گفت:

    سلام خیلی سایت خوبی داری منم وبسایت بسکتبالی با نام«مثبت ورزش »دارم خوشحال میشم سربزنی البته من خیلی از مطالبم رو ازاین سایت مخونم وکپی میکنم .وشمارو در لینک دوستان قرار داده ام نظر بدین

    • آذرخش گفت:

      دوست عزیز
      همونطور که در پایین صفحه نوشته شده:
      استفاده از مطالب بسکتبال نویس در سایت ها، وبلاگ ها و نشریات، تنها با ذکر نام “بسکتبال نویس” و درج لینک مطلب در بسکتبال نویس مجاز است.(به این معنی که زیر هر مطلب به قول شما کپی شده منبع و لینک گذاشته بشه)
      موفق باشی

  3. مجتبی گفت:

    با سلام

    این مسابقات که الان داره برگزار میشه چه مرحله ای هست ؟

    پلی اف هستن یا دیدار های نهایی ؟

    میشه یک توضیح بدید

    با تشکر

  4. محمد رضا ارباب گفت:

    فصل عادیه
    بازی های پلی آفس در حدود یک ماه دیگه برگذار میشه

  5. محمد رضا ارباب گفت:

    کدی زلر سنتر تیم هورنتز که در بازی با شیکاگو از ناحیه شانه راست مصدوم شد، اعلام شد که فعلا بازی بعدی این تیم را بدلیل این مصدومیت از دست داده است.
    ** جالبه بعد از اینهمه کشاکش در خصوص حضور جورج تا یک هفته ی دیگه ، در مصاحبه ای که در سایت NBA گذاشته شده اعلام شده که هنوز تاریخ دقیق بازگشت پاول جرج مشخص نیست

  6. مهدی گفت:

    سلام ممنونم که سر زدی لطفا نظر بدین

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *