دیدار میامی هیت با باراک اوباما در کاخ سفید

دیدار میامی هیت با باراک اوباما در کاخ سفید

باراک اوباما،رئیس جمهور ایالات متحده برای تبریک قهرمانی تیم میامی هیت در NBA در سال ۲۰۱۲ با اعضای این تیم دیدار کرد.
اوباما روز یکشنبه برای خوشامدگویی به اعضای تیم میامی هیت برای ورود به کاخ سفید گفت:”هر کس کار خود را در این تیم انجام داد و این چیزی است که باعث شد میامی هیت به این افتخار دست یابد.”
تیم میامی هیت در ژوئن سال ۲۰۱۲ در پنج بازی فینال NBA توانست اکلاهما سیتی تاندر را شکست دهد تا قهرمانی را از آنِ خود کند.
اوباما همچنین از فعالیت های غیربسکتبالی این تیم تمجید کرد؛او از آنها برای حمایت از اعضای مرکز پزشکی-نظامی Walter Reed تشکر کرد.
رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت یکی از چیزهایی که او خیلی به آن افتخار می کند این است که بسیاری از اعضای تیم از جمله لبرون جیمز،کریس باش و دوین وید،در زندگی خود نقش خود به عنوان پدر را خیلی جدی دنبال می کنند.
اوباما در این باره گفت:”برای تمام مردان جوانی که همیشه زندگی این بازیکنان را دنبال می کنند،در صورتی که ببینند این بازیکنان به بچه ها اهمیت می دهند و مراقب آنها هستند،پیام و درس خوبی است.”
اریک اسپولسترا،سرمربی میامی هیت در این مراسم گفت:”اعضای میامی هیت گرد هم جمع شده اند و غرور شخصی خود را برای رسیدن به هدفی بزرگتر قربانی کرده اند.” و او امیدوار است این کار به عنوان یک منبع الهام برای خدمت به مردم آمریکا باشد.
لبرون جیمز که در این مراسم توپ بسکتبالی را برای باراک اوباما امضا کرد،گفت برای این تیم که اعضای آن از ایالت های مختلف آمریکا از جمله ایلینویز،تگزاس،میشیگان،اوهایو و داکوتای جنوبی هستند افتخاری است که در کاخ سفید باشند.
در این مراسم شخصیت هایی چون Gabrielle Union (بازیگر)،سوزان رایس (سفیر آمریکا در سازمان ملل)،آرنی دانکن (وزیر آموزش و پرورش) و دو نفر از کنگره آمریکا حضور داشتند.این دومین حضور تیم میامی هیت در کاخ سفید بود.اعضای این تیم پس از قهرمانی در سال ۲۰۰۶ نیز یکبار به کاخ سفید دعوت شده بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *