دیوید وست در ایندیانا پیسرز می ماند

دیوید وست

یک منبع لیگ به یاهو اسپورتس گفت تیم ایندیانا پیسرز برای امضای یک قرار جدید ۳ ساله به مبلغ ۳۶ میلیون دلار با فروارد خود،دیوید وست به توافق رسیده است.
انتظار می رود سال سوم این قرارداد به صورت player option باشد و وست در صورتی که تمایل داشته باشد در این تیم می ماند.
نگه داشتن وست اولویت اصلی ایندیانا در فصل نقل و انتقالات بود و تمایل زیاد وست برای ماندن در این تیم باعث شد راه برای مذاکرات هموارتر گردد.این بازیکن به طور جدی به تیم دیگری فکر نکرده بود.
پس از آن که این بازیکن ۲ سال پیش با پیسرز قرارداد امضا کرد به یک مهره تاثیر گذار در زمین و رختکن بدل شد تا جایی که این فصل در فینال کنفرانس شرق،ایندیانا در ۷ بازی میامی هیت را به شدت تحت فشار قرار داد و این تیم را به زحمت انداخت.
وست ۳۲ ساله در این فصل متوسط ۱۷٫۱ امتیاز و ۷٫۷ ریباند را برای پیسرز به ثبت رساند.این بازیکن پس از آنکه ۸ فصل اولش در لیگ را در نیو اورلئانز سپری کرد،در سال ۲۰۱۱ یک قرارداد ۲ ساله به مبلغ ۲۰ میلیون دلار با ایندیانا امضا کرد.او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ در نقش رهبری شناخته می شود و در بین مسئولان،کادر مربیگری و رختکن مورد احترام سایرین است.
این معامله نیز همانند دیگر معامله های لیگ تا روز ۱۰ جولای نمی تواند جنبه رسمی پیدا کند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *