راسل وستبروک، کوین دورنت و جان وال، بهترین بازیکنان دسامبر ۲۰۱۵ لقب گرفتند

راسل وستبروک، کوین دورنت و جان وال، بهترین بازیکنان دسامبر 2015 لقب گرفتند

راسل وستبروک و کوین دورنت از اکلاهما سیتی تاندر و جان وال از واشنگتن ویزاردز، برای بازی هایی که در دسامبر ۲۰۱۵ انجام دادند، بهترین بازیکنان ماه NBA در کنفرانس های غرب و شرق لقب گرفتند.

جان وال در ماه دسامبر میانگین ۲۲٫۶ امتیاز، ۱۱٫۷ پاس منجر به گل، ۴٫۸ ریباند و ۲٫۳ توپ ربایی را به ثبت رساند و در غیاب بسیاری از بازیکنان کلیدی ویزاردز، این تیم را برای ثبت رکورد ۸ برد و ۸ باخت رهبری کرد. از ماه آپریل سال ۲۰۰۹ که کریس پاول میانگین حداقل ۲۲ امتیاز، ۱۱ پاس منجر به گل، ۴ ریباند و ۲ توپ ربایی را به ثبت رساند، این نخستین بار است که بازیکنی توانسته، چنین آماری ثبت کند. وال در ۱۱ مسابقه، حداقل ۲۰ امتیاز کسب کرد که بیشترین بازی های ۲۰ امتیازی دوران حرفه ای او در یک ماه است. او در ۱۰ مسابقه حداقل ۲۰ امتیاز و ۱۰ پاس منجر به گل به دست آورد که رکوردی در تاریخ باشگاه واشنگتن محسوب می شود. از نوامبر ۲۰۰۶ که دوین وید در سه مسابقه متوالی حداقل ۲۶ امتیاز، ۱۲ پاس منجر به گل و ۵ ریباند کسب کرد، وال اولین گاردی است که توانسته چنین عملکردی داشته باشد. او در این ماه، ۴۶ درصد از مجموع شوت ها و ۸۳٫۶ درصد از پرتاب های پنالتی خود را وارد سبد کرد.

کوین دورنت با میانگین امتیاز ۲۴٫۹ و راسل وستبروک با متوسط امتیاز ۲۳٫۸، که ششمین و هفتمین بازیکنان امتیازآور لیگ بودند، به طور مشترک به عنوان بهترین بازیکن ماه کنفرانس غرب انتخاب شدند. این دو به تاندر کمک کردند در ماه دسامبر رکورد ۱۲ برد و ۳ باخت را ثبت کند. دورنت در این ماه میانگین ۷٫۲ ریباند و ۵٫۷ پاس منجر به گل را نیز ثبت کرد و ۵۰٫۸ درصد از شوت های خود را وارد سبد کرد. او در هر ۱۵ بازی ماه، حداقل ۲۰ امتیاز کسب کرد و ۸۷٫۳ درصد از پرتاب های پنالتی خود را به ثمر رساند. وستبروک که با میانگین ۲٫۷۳ توپ ربایی، پیشتاز بازیکنان لیگ در این فاکتور بود، ۸٫۹ پاس منجر به گل (رتبه ۴ غرب) و ۵٫۹ ریباند نیز به دست آورد. این بازیکن سه مسابقه ۳۰ امتیازی داشت و در ۷ مسابقه حداقل ۱۰ پاس منجر به گل به ثبت رساند. او در این ماه سومین تریپل دابل فصل خود را ثبت کرد.

بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
پاول میلسپ از آتلانتا هاوکس، رجی جکسون از دیترویت پیستونز، استفن کری از گلدن استیت واریورز، جی.جی. ردک از لس آنجلس کلیپرز، نیکولا ووچویچ از اورلاندو مجیک، سی‌جی مک‌کالوم از پرتلند تریل بلیزرس و کوای لئونارد از سن آنتونیو اسپرز.

منیع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. alireza kh گفت:

    Agha ghablan film hashon ham mizashtin
    Dg nemizarin???

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *