راسل وستبروک ۴ تا ۶ هفته اول فصل ۲۰۱۳-۱۴ را از دست خواهد داد

راسل وستبروک 4 تا 6 هفته اول فصل 2013-14 را از دست خواهد داد

راسل وستبروک،گارد تیم اکلاهما سیتی تاندر،پس از آنکه روز سه شنبه تحت عمل آرتروسکوپی زانو قرار گرفت،۴ تا ۶ هفته اول فصل ۲۰۱۳-۱۴ را از دست خواهد داد.

تیم اکلاهما روز سه شنبه اعلام کرد،این بازیکن به دلیل تورم در زانوی راست،که به دلیل مصدومیت در جریان پلی آف فصل گذشته به وجود آمده است به عمل جراحی نیاز پیدا کرده است.
وستبروک روز ۲۷ آپریل نیز برای ترمیم منیسک جانبی پاره شده، عملی دیگری را بر روی همین زانویش انجام داده بود.
سم پرستی،مدیر کل تاندر در بیانیه ای گفت تورم زانوی وستبروک به دلیل بخیه ی شلی است که در عمل قبلی زده شده است و منیسک وستبروک کاملا درمان شده است.
پرستی از وستبروک به خاطر سخت کوشی اش برای باز توانی پس از عمل جراحی اصلی تقدیر کرد،اما اذعان کرد عمل جراحی دوم “بهترین شانس” برای بهبودی ۱۰۰ درصد این بازیکن ۲۴ ساله را به ارمغان می آورد.
پرستی در این مورد گفت:”پس از بررسی دقیق و توصیه هایی که از تیم پزشکی دریافت کردیم،ما امروز بر اساس نظر پزشک مشاورامان که اعتقاد دارد می توان تورم را کاهش داد و بهترین شانس را برای عملکرد مداوم در طول فصل و بعد از آن به وستبروک داد،این روش را انتخاب کردیم.”
وستبروک در هفته گذشته گفته بود زمانی که کاملا بهبود یابد برنامه ای برای تغییر سبک بازی خود،از جمله توانایی اش برای حمله به سمت سبد ندارد.
این بازیکن در فصل گذشته متوسط ۲۳٫۲ امتیاز و ۷٫۴ پاس منجر به گل را برای تاندر ثبت کرد تا تیمش به عنوان تیم اول راهی پلی آف کنفرانس غرب شود. Westbrook در بازی دوم راند اول پلی آف مقابل هیوستون راکتس مصدوم شد.
تاندر در نیمه نهایی کنفرانس که عدم حضور وستبروک به وضوح در آن سری از بازی ها احساس می شد،در مجموع ۵ بازی مغلوب ممفیس گریزلیز شد.
اکلاهما سیتی به کسی نیاز دارد تا در حمله به تیم کمک کند و پس از جدایی کوین مارتین،در کنار کوین دورانت و وستبروک باشد.
پیش بینی می شود بخشی از بار حمله تیم به عهده گارد سال سومی تاندر؛رجی جکسون گذاشته شود که پس از آنکه در فصل گذشته متوسط ۵٫۳ امتیاز را به ثبت رساند،توانست در پلی آف به طور متوسط ۱۳٫۹ امتیاز کسب کند.همچنین سرج ایباکا نیز که در فصل گذشته متوسط ۱۳٫۲ امتیاز را کسب کرده است،در ترکیب اکلاهما خواهد بود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. mohammedlahiji گفت:

    اینم شانس ما داریم اهههههههههههههه

  2. RONDO گفت:

    این بشر روانیه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *