رجی جکسون و استفن کری بهترین بازیکنان هفته ان بی ای لقب گرفتند

رجی جکسون از دیترویت پیستونز و استفن کری از گلدن استیت واریورز برای بازی هایی که از ۳۰ نوامبر تا ۶ دسامبر ۲۰۱۵ انجام دادند، بهترین بازیکنان هفته ان بی ای در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند.

رجی جکسون و استفن کری بهترین بازیکنان هفته ان بی ای لقب گرفتند

رجی جکسون با میانگین ۲۷ امتیاز (رتبه ۴ شرق)، ۸٫۸ پاس منجر به گل (رتبه ۲ شرق)، ۳ ریباند و ۱٫۷۵ توپ ربایی، پیستونز را برای ثبت رکورد ۴ برد و ۰ باخت در مسابقات این هفته رهبری کرد. این بازیکن ۵۶٫۹ درصد از مجموع شوت ها، ۵۲٫۹ درصد از شوت های سه امتیازی و ۸۹٫۳ درصد از پرتاب های پنالتی خود را وارد سبد کرد. او در هر چهار بازی، ۲۰ امتیاز یا بیشتر به دست آورد و در دو بازی، حداقل ۳۰ امتیاز ثبت کرد. جکسون در پیروزی ۱۲۷ بر ۱۲۲ تیمش مقابل فینیکس سانز در روز ۲ دسامبر که در وقت اضافه رقم خورد، ۳۴ امتیاز به دست آورد و با ۱۶ پاس منجر به گل، بیشترین اسیست خود در این فصل از رقابت ها را ثبت کرد.

رجی جکسون و استفن کری بهترین بازیکنان هفته ان بی ای لقب گرفتند

استفن کری با ثبت میانگین ۳۴٫۵ امتیاز که بهترین متوسط امتیاز لیگ بود، به گلدن استیت واریورز کمک کرد تا هر ۴ بازی خود در این هفته را با پیروزی پشت سر گذارد. هر ۴ برد گلدن استیت در این هفته از مسابقات در خارج ار خانه کسب شد. کری که میانگین ۴٫۸ پاس منجر به گل و ۴ ریباند را ثبت کرد، در همه‌ی مسابقات این هفته ۲۵ امتیاز یا بیشتر به دست آورد و در دو بازی به مرز ۴۰ امتیاز رسید. گارد گلدن استیت در روز ۵ دسامبر، ۹ شوت از ۱۵ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و با کسب ۴۴ امتیاز، تیمش را برای پیروزی ۱۱۲ بر ۱۰۹ مقابل تورنتو رپتورز رهبری کرد.

بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
ال هارفورد از آتلانتا هاوکس، جیمز هاردن از هیوستن راکتس، بلیک گریفین از لس آنجلس کلیپرز، مارک گاسل از ممفیس گریزلیز، دوین وید از میامی هیت و ویکتور اولادیپو از اورلاندو مجیک.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *