رقابت های ان بی ای در روز کریسمس ۲۰۱۵

رقابت های ان بی ای در روز کریسمس 2015

پنج شهر ایالات متحده در روز کریسمس ۲۰۱۵ صحنه برگزاری رقابت های ان بی ای بود. پیروزی ویزاردز، تاندر و بولز و شکست کاوالیرز و واریورز، نتایجی بود که در رقابت های روز ۲۵ دسامبر به دست آمد.

در یکی از بازی های امروز و در شهر نیویورک، تیم نیکس میزبان واشنگتن ویزاردز بود که با نتیجه‌ی ۹۱ بر ۱۰۲ مغلوب میهمان خود شد. جان وال از ویزاردز در این دیدار ۲۴ امتیاز، ۶ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل به دست آورد. لی آپ ۳۶۰ درجه این بازیکن، یکی از صحنه های زیبای این مسابقه بود. کارملو انتونی از نیکس در این مسابقه ۳۴ امتیاز، ۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل کسب کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

اکلاهما سیتی تاندر با درخشش راسل وستبروک، میزبان خود سن آنتونیو اسپرز را با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۱۰۶ از پیش رو برداشت. وستبروک در این مسابقه ۳۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی به دست آورد تا تیمش برای ششمین بار متوالی در فصل عادی رقابت ها، اسپرز را مغلوب کند. این چهاردهمین بازی متوالی بود که این بازیکن در آن به مرز ۲۰ امتیاز رسید. بازیکنان تاندر در این دیدار ۶۰ درصد از شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. کوین دورنت از تاندر و کوای لئونارد از اسپرز، غایبان بزرگ این دیدار بودند. تیم دانکن از اسپرز با حضور در این مسابقه، تعداد بازی های دوران حرفه ای خود را به عدد ۱۲۷۹ رساند و با پشت سر گذاشتن ای.سی. گرین، به رده نوزدهم لیست بازیکنانی که بیشترین بازی را در لیگ انجام داده اند رسید. (دانلود هایلایت های مسابقه)

هدیه کریسمس میامی هیت به طرفدارانش، پیروزی مقابل لبران و هم تیمی هایش بود. هیت امروز در امریکن ایرلاینز آرنا میزبان کلیولند کاوالیرز بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۹۱، بازی را به سود خود پایان دهد. دوین وید از هیت در این دیدار ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. لبران جیمز که پس از پیوستن به کاوالیرز، برای اولین بار به شهر میامی بازگشته بود، در این دیدار ۳۰ امتیاز، ۴ ریباند و ۸ پاس منجر به گل ثبت کرد. خوش و بش های جیمز و وید در طول بازی، از نکات جالب این مسابقه بود. پس از پخش ویدئویی از سالهای حضور جیمز در میامی در سالن، این بازیکن مورد تشویق هواداران هیت قرار گرفت. کریس باش از هیت در این دیدار غایب بود. دیوید بلت، سرمربی کاوالیرز، در اولین بازی بدون اندرسون وریژائو، از کوین لاو به عنوان سنتر شروع کننده استفاده کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

عملکرد خوب پاو گسول در مقابل تیم سابقش به شیکاگو بولز کمک کرد تا لس آنجلس لیکرز را از پیش رو بردارد. بولز امروز در خانه پذیرای لیکرز بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۱۳ بر ۹۳ حریف خود را مغلوب کند. پاو گسول در این دیدار ۹ شوت از ۱۴ اقدام خود را وارد سبد کرد و با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش بود. کوبی برایانت از لیکرز برای دومین بازی پی درپی، در این مسابقه غایب بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

 در آخرین بازی امروز لس آنجلس کلیپرز در استیپل سنتر میزبان گلدن استیت واریورز بود. کلیپرز علی رغم عملکرد نه چندان خوب خود در شوت زنی، این بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۸۶ به سود خود خاتمه داد. بازیکنان کلیپرز در این مسابقه تنها ۳۹٫۱ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. جمال کرافورد از کلیپیرز که به عنوان بازیکن ذخیره برای این تیم وارد زمین شد، در مدت ۲۸ دقیقه و ۷ ثانیه حضورش در میدان، ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ پاس منجر به گل ثبت کرد. این بازیکن ۱۲ امتیاز خود را در کوارتر چهارم کسب کرد. بازیکنان گلدن استیت در این مسابقه تنها ۶ شوت از ۲۸ (۲۱٫۴ درصد) اقدام خود را وارد سبد کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

برای دانلود بازی های کامل NBA و سایر ویدئوها به انجمن مراجعه کنید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۸ پاسخ

  1. Nima.76 گفت:

    کاش لبرون از میامی نمیرفت:((
    زوج خیلی خوبی با وید بودن…

  2. mlbj گفت:

    عجب استقبالی از لبرون کردن.
    دمشون گرم.
    وید همون نیمه اول ترکوند با ۲۴ امتیاز.
    یه بازیه دیگه فک کنم انجام میدن دوباره تو این ورزشگاه.
    بدون وریژایو کار کلیولند تو دفاع سخت میشه ،، میامی تو نیمه اول ۶۲ امتیاز گرفت.

  3. mlbj گفت:

    ادمین میگم چرا اون دانکه لبرون رو داور قبول نکرد اینم جز قوانین بسکتبال بود؟

  4. number1 گفت:

    تو بازی نیویورک جان وال چه دعوایی کرد ادمین محرومیتی واسه بازیکن نیویورک نمیدن

    • کوئینسی ایسی یک بازی محروم شد و جان وال ۱۵ هزار دلار جریمه.

      • ۱۵ هزار دلار !!!!!!!!!!!!! وای چقد پول مگه چیکارش کرده نکنه دعوا ناموسی بوده؟؟؟!!!!
        بازم جای شکر داره واسه وال و واشنگتن که وال محروم نشد پول که چیزی نیس ۱۰ میلیون دلارم جریمه میشد میداد ولی اگه وال نباشه یه بازی یه شکست بدجوری میخورن.

  5. Sepehr گفت:

    اصن کریسمس بدون کوبی حال نمیده

  6. حسین گفت:

    Sepehr?شدیدا قبول دارم.کلا Nba بدون کوبی حال نمیده

  7. این جان وال تو زمین همه کاری میکنه لی آپ ۳۶۰ درجه میزنه با بازیکن حریف دعوا میکنه و تریپل دابل میکنه دیگه چی میخاد فقط مونده با تماشاگرا یه عکس سلفی بگیره تا کارنامش تکمیل شه…
    کریسمس واسه ما بسکتبالیستا با کوبی قشنگه وگرنه بدون کوبی کریسمس یعنی چی؟؟
    کارملو شیش تا سه زد هیچکدومش گل نشد این یعنی بد شانسی تو اوج کریسمس دیگه بدتر از اینم واسه یه آدم میشه؟

  8. رقابت لبرون و وید مث رقابت کریستین رونالدو و مسی هس این که کسی هووش نکرده بخاطر اولین حضورشه وگرنه دفعه بعد یجور هووش کنن که خود ویدم بترسه…

  9. Kd گفت:

    داری اشتباه میکنی ادمین بازیکنان اکلاهوما ۶٠٪ سه امتیازیشون بود نه اسپرز

  10. mlbj گفت:

    نامردا وسط بازی کلیپ رو از لبرون گذاشتن،، لبرون هم احساساتی شد دیگه سخت شد واسش :))))

  11. آذرخش گفت:

    استیون آدامز بازیکن جوون و آینده داریه، دیشب چند باری دانکن رو بلاک کرد. به نظرم در آینده تو آل-استارز می بینیمش.

  12. ادامز احتمالا جای پرکینز بی عصاب و بی تکنیک رو پر میکنه و کم کم پرکینز باید اساس خونه رو بار بزنه بره از اکلاهاما بیرون چون دیگه فرسوده شده لنتش سوخته…

  13. babyshaq17 گفت:

    admin jan khaste nabashi

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *