نتایج رقابت های ان بی ای در چهاردهم دسامبر ۲۰۱۵

نتایج رقابت های ان بی ای در چهاردهم دسامبر 2015

رقابت های ان بی ای در چهاردهم دسامبر ۲۰۱۵ با انجام ده مسابقه پیگیری شد.

تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز با برتری مقابل تورنتو رپتورز، به ۴ پیروزی متوالی این تیم پایان داد. ایندیانا امروز میزبان تورنتو بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۹۰ حریف خود را از پیش رو بردارد. جردن هیل از ایندیانا در این دیدار ۲۰ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. ایندیانا با یک ران ۳۹-۴ در نیمه نخست این دیدار، اختلاف ۲۱ امتیازی خود با حریف را جبران کرد. دیماری کرول از تورنتو، در این دیدار برای پنجمین بازی متوالی به دلیل مصدومیت زانوی راست غایب بود.

شوت سه امتیازی جمال کرافورد در وقت اضافه، به لس آنجلس کلیپرز کمک کرد تا دیترویت پیستونز را شکست دهد. کلیپرز امروز میهمان پیستونز بود که در وقت اضافه اول با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۱۰۳ حریف خود را مغلوب کرد. کرافورد در ۱۲٫۴ ثانیه مانده به پایان وقت اضافه و در حالی که نتیجه ۱۰۲ بر ۱۰۲ مساوی بود، شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کرد. بازیکنان پیستونز در ادامه چند شوت خود را از دست دادند تا بازنده از زمین خارج شوند. بلیک گریفین در این بازی ۳۴ امتیاز، ۵ ریباند و ۷ پاس منجر به گل ثبت کرد. رجی جکسون از پیستونز نیز ۳۴ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. تماشاگران دیترویت در این دیدار بارها بازیکن سابق خود، جاش اسمیت را هو کردند.

آتلانتا هاوکس در فیلیپس آرینا پذیرای میامی هیت بود و بازی را با نتیجه‌ی ۸۸ بر ۱۰۰ به حریف خود واگذار کرد. کریس باش از میامی در این بازی ۲۴ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. برای آتلانتا نیز کنت بیزمور ۲۸ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات ثبت کرد. میامی در این دیدار برای سومین بازی متوالی جاش مک‌رابرتس را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

ممفیس گریزلیز در شبی که بازیکنان این تیم ۱۰ شوت از ۱۵ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند، واشنگتن ویزاردز را مغلوب کرد. ممفیس در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۹۵ حریف خود را شکست داد. مارک گاسل با کسب ۲۴ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات، از بازیکنان شاخص ممفیس در این مسابقه بود.

دنور ناگتز برای ثبت دهمین پیروزی فصل خود، هیوستن راکتس را از پیش رو برداشت. دنور امروز در پپسی سنتر پذیرای هیوستن بود که در نهایت بازی را با برتری ۱۱۴ بر ۱۰۸ پایان داد. ویل بارتون از دنور با ۲۳ امتیاز، یکی از ۶ بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۹ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز ثبت کرد. بازیکنان دنور در این دیدار ۵۱٫۲ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند.

نتایج رقابت های ان بی ای در چهاردهم دسامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۱۰۶ ۹۰ تورنتو رپتورز دانلود
بروکلین نتز ۸۲ ۱۰۵ اورلاندو مجیک دانلود
دیترویت پیستونز ۱۰۳ ۱۰۵ لس آنجلس کلیپرز دانلود
آتلانتا هاوکس ۸۸ ۱۰۰ میامی هیت دانلود
شیکاگو بولز ۱۱۵ ۹۶ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۱۲ ۹۵ واشنگتن ویزاردز دانلود
دالاس موریکس ۱۰۴ ۹۴ فینیکس سانز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۱۸ ۸۱ یوتا جاز دانلود
دنور ناگتز ۱۱۴ ۱۰۸ هیوستن راکتس دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۰۵ ۱۰۱ نیو اورلینز پیکانز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. Kiiiiiiiing گفت:

    آقا این چه وضعیه تو شرق آخه ، تیم دهم ۱۴ برد داره و تیم اول ۱۵ برد ، خیلی رقابت عجیب غریب شده این فصل

  2. kamal32 گفت:

    کلیپرز هم داره کم کم موتورش روشن میشه. اگه داک ریورز درست رو تیمش کار کنه احتمال قهرمانیش زیاد میشه.

  3. kamal32 گفت:

    کلیپرز هم داره کم کم موتورش روشن میشه. اگه داک ریورز درست رو تیمش کار کنه احتمال قهرمانیش زیاد میشه.سن انتنیو هم خیلی قوی شده درسته بردش نسبت به واریرز کمتره ولی میتونه واریرزو با اختلاف ببره دفاع خیلی قویتری دارن نسبت به بقیه تیما. من که میگم فینال بین سان انتنیو و کاوالیرز,

  4. حمید گفت:

    یه مطلب جالب اینه که طبق این آمار بازیهای اسپرز و کولیرز از گلدن استیت راحت تر بوده:
    http://a.espncdn.com/photo/201.....hedule.jpg

  5. امیرعباس ارباب گفت:

    چ توپی گل نکرد درامند ..ازش بعید بود

  6. kiiiiiiiiiing گفت:

    درسته ، بازیهای گلدن کمی سخت تر بوده ، البته آمار این عکس به روز نیست و ملاکش هم درصد برد تیمهای مقابل هست ، کلا این مقایسه یک معیار داره به نام sos که هر روز آپدیت میشه که در اون اختلاف کلیولند و واریورز چیزی در حدود ۳ درصده، اینم لینکشhttp://espn.go.com/nba/stats/rpi/_/sort/SOS

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *