رقابت های NBA در ۷ نوامبر ۲۰۱۶؛ پیروزی گلدن استیت با رکوردشکنی استفن کری

رقابت های NBA در 7 نوامبر 2016؛ پیروزی گلدن استیت با رکوردشکنی استفن کری

پیروزی گلدن استیت با رکوردشکنی استفن کری و شکست ایندیانا، میامی و دیترویت، از مهمترین نتایج رقابت های NBA در ۷ نوامبر ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال شارلوت هورنتز با برتری مقابل ایندیانا پیسرز، پنجمین پیروزی خود در این فصل از رقابت ها را ثبت کرد. شارلوت امروز میزبان ایندیانا بود و موفق شد با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۰۰، حریف خود را مغلوب کند. هورنتز با کسب ۷۵ امتیاز در نیمه اول این مسابقه، رکورد تاریخ خود در زمینه بیشترین امتیاز کسب شده در یک نیمه را تکرار کرد. کمبا واکر از شارلوت با کسب ۲۴ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، به پیروزی تیمش در این بازی کمک کرد. شارلوت با کسب این پیروزی به رکورد ۵ برد و ۱ باخت در این فصل رسید که بهترین شروع تاریخ این باشگاه است.

اکلاهما سیتی تاندر در چزاپیک انرژی آرینا پذیرای میامی هیت بود که با حساب ۹۷ بر ۸۵، حریف خود را مغلوب کرد. انس کانتر از تاندر در ۲۱ دقیقه ای که برای تاندر بازی کرد، ۲۴ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن ۱۰ شوت از ۱۲ اقدام خود را وارد سبد کرد. بازیکنان میامی در این بازی تنها ۳۶٫۹ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند.

لس آنجلس کلیپرز برای ثبت ششمین پیروزی فصل خود، دیترویت پیستونز را در هم کوبید. کلیپرز در این بازی خانگی با حساب ۱۱۴ بر ۸۲، حریف خود را شکست داد. کریس پاول در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۶ ریباند، ۸ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. بلیک گریفین نیز با ۱۳ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۹ پاس منجر به گل، تنها به یک پاس منجر به گل دیگر برای تریپل دابل نیاز داشت.

گلدن استیت واریرز در شبی که استفن کری بار دیگر نام خود را در کتاب رکوردهای NBA ثبت کرد، نیو اورلینز پلیکانز را شکست داد. گلدن استیت در این مسابقه خانگی با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۰۶، حریف خود را مغلوب کرد. کری که در بازی قبلی همه اقدام های سه امتیازی خود را از دست داده بود، در این دیدار ۱۳ شوت سه امتیازی (از ۱۷ اقدام) وارد سبد کرد و رکورد بیشترین سه امتیازی گل شده در یک بازی (۱۲) را شکست. او کار خود در این مسابقه را با ۴۶ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به اتمام رساند.

نتایج رقابت های NBA در ۷ نوامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۸۴ ۱۰۹ یوتا جاز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۶ ۱۱۴ هیوستن راکتس دانلود
شارلوت هورنتز ۱۲۲ ۱۰۰ ایندیانا پیسرز دانلود
شیکاگو بولز ۱۱۲ ۸۰ اورلاندو مجیک دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۹۷ ۸۵ میامی هیت دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۱۴ ۸۲ دیترویت پیستونز دانلود
گلدن استیت واریرز ۱۱۶ ۱۰۶ نیو اورلینز پیکانز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.