رقابت های پیش فصل بسکتبال ان بی ای در ۲۲ اکتبر ۲۰۱۴

رقابت های پیش فصل بسکتبال ان بی ای در 22 اکتبر 2014

رقابت های پیش فصل بسکتبال ان بی ای در ۲۲ اکتبر ۲۰۱۴ با برگزاری ۹ مسابقه دنبال شد. پیروزی هیوستون، نیکس و لیکرز و شکست کلیولند، از جمله نتایج کسب شده در بازی های امروز بود.

پنجمین پیروزی پیش فصل هیوستون راکتس، خارج از خانه و مقابل اورلاندو مجیک کسب شد. دو تیم امروز در اموی سنتر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۹۰ بر ۸۹ راکتس پایان یافت. ترو دنیلز و آیزیاه کینن از راکتس، هر کدام ۱۴ امتیاز در این دیدار کسب کردند. بازیکنانی چون دوایت هاوارد و ترور آریزا در این مسابقه برای راکتس به میدان نرفتند.

کارملو انتونی با جامپ شات و پرتاب پنالتی خود در ۱۳٫۹ ثانیه مانده به پایان مسابقه، موجب پیروزی تیمش برابر ویزاردز شد. نیکس در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۱۰۰، حریف را از پیش رو برداشت. ملو در این مسابقه ۳۰ امتیاز، ۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. امتیاز آورترین بازیکن ویزاردز نیز جان وال با ۲۹ امتیاز بود. اوتو پورتر جونیور از ویزاردز، در ۱٫۹ ثانیه مانده به پایان این شانس را داشت تا با شوت سه امتیازی خود بازی را به تساوی بکشاند، اما در این کار موفق نبود. این بازیکن کار خود در این مسابقه را با کسب ۲۲ امتیاز، ۲ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به پایان رساند.

ممفیس گریزلیز در خانه، کلیولند کاوالیرز بدون لبران جیمز را شکست داد. گریزلیز در این دیدار، ۹۶ بر ۹۲ میهمان خود را مغلوب کرد. ۷ بازیکن گریزلیز حداقل ۱۰ امتیاز در این بازی کسب کردند.

لس آنجلس لیکرز بدون ستاره اش کوبی برایانت، با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۸۶ پورتلند تریل بلیزرس را پشت سر گذاشت. جولیوس رندل از لیکرز با کسب ۱۷ امتیاز، ۸ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، تیمش را برای کسب این پیروزی یاری کرد. پورتلند در این دیدار به بازیکنان استارتر خود از جمله آلدریج و باتوم استراحت داد.

نتایج رقابت های پیش فصل بسکتبال ان بی ای در ۲۲ اکتبر ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان – میهمان

هایلایت ها

اورلاندو مجیک ۸۹ – ۹۰ هیوستون راکتس

دانلود

بوستون سلتیکس ۱۰۰ – ۸۶ بروکلین نتز

دانلود

نیویورک نیکس ۱۰۳ – ۱۰۰ واشنگتن ویزاردز

دانلود

تورنتو رپتورز ۹۲ – ۸۵ مکابی تل آویو

دانلود

ممفیس گریزلیز ۹۶ – ۹۲ کلیولند کاوالیرز

دانلود

میلواکی باکز ۹۱ – ۱۱۰ مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

سن آنتونیو اسپرز ۱۰۷- ۱۱۷ آتلانتا هاوکس

دانلود

لس آنجلس لیکرز ۹۴ – ۸۶ پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

لس آنجلس کلیپرز ۱۰۸ – ۱۰۵ فینیکس سانز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۰ پاسخ

  1. آذرخش گفت:

    خسته نباشی مرد
    خوبی؟
    🙂

  2. واقعا عالیه این کارملو آنتونی خدا وکیلی حقشه قهرمان بشه همه چیز تموم این کارملو خیلی خیلی به اندازه روندو باهاش حال میکنم آرزوی هر مربیه که کارملو رو داشته باشه تو پست سه فقط جیمز و کارملو و جف گرین آرزوم اینکه بوستون قهرمان بشه اگه نشد بعدش نیویورک بخاطر کارملو سومیم پورتلند که شانس اینه سه تیم امسال کمه انشالله دو فصل بعد اوکی میشه.
    بوستون خوب بلده بروکلینو بترکونه تا باشه از این بردا…
    کلیولندم باخت ههههههههههه

  3. حیول به جف گرین عجب بلاکه خوشگلی کرد کیف کردم.

  4. KB24 گفت:

    میگم چرا کوبی بازی نکرد؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *