ری آلن به میامی هیت خواهد پیوست

ری آلن

آلن برای یک قهرمانی دیگر در NBA دستمزد کمتری دریافت می کند.

شرح خبر در ادامه مطلب …

این بازیکن شب جمعه به باشگاه میامی هیت اعلام کرد که قصد دارد پیشنهاد آنها را بپذیرد و پس از ۵ فصل بوستون را ترک کند،حتی اگر بوستون به او نزدیک به دو برابر میامی هیت بپردازد.هیت می تواند برای این بازیکن حدود ۳ میلیون دلار در سال بپردازد.
این خبر دیشب توسط Micky Arison مالک باشگاه میامی هیت در توییتر اعلام شد.
بنابر گفته منابع لیگ،ری آلن برای تمدید قراردادش با سلتیکس مبلغ ۲۷ میلیون دلار برای ۳ سال درخواست کرده بود و باشگاه بوستون قصد داشت با مذاکرات این مبلغ را به ۱۸ میلیون دلار کاهش دهد اما موفق نشد.
آلن با ۲۷۱۸ پرتاب سه امتیازی،بهترین سه امتیازی زن NBA در تمام دوران است.
آلن در صورتی که قراردادش را با سلتیکس تمدید می کرد،مشکلات فراوانی داشت.یکی از این مشکلات حضور جیسون تری در بوستون بود که اوایل این هفته با بوستون به توافق رسید.همچنین آلن تمایلی به بازی با راژان راندو (گارد راس بوستون) نداشت.
یکی از منابع لیگ اعلام کرد با پیوستن آلن به میامی،سلتیکس در پی یک بازیکن شوتزن در کناره های زمین خواهد بود.یکی از احتمالات تمدید قرارداد مایکل پیتروس بازیکن فرانسوی این تیم است.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *