سومین بازی فینال کنفرانس شرق ان‌بی‌ای در سال ۲۰۱۶

سومین بازی فینال کنفرانس شرق ان‌بی‌ای در سال 2016

تیم بسکتبال تورنتو رپتورز از سومین بازی فینال کنفرانس شرق ان‌بی‌ای پیروز خارج شد.
تورنتو امروز در ایر کانادا سنتر پذیرای کلیولند کولیرز بود و با برتری ۹۹ بر ۸۴ برابر میهمان خود، اولین شکست کلیولند در پلی آف امسال را رقم زد تا نتیجه‌ی سری به ۲ بر ۱ به سود کلیولند تغییر یابد.
دمار دروزن در این دیدار ۳۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل برای رپتورز کسب کرد. بیزمک بیامبو از رپتورز با ثبت ۲۶ ریباند در این مسابقه، بیشترین ریباند ثبت شده توسط یک بازیکن رپتورز در تاریخ پلی آف ان بی ای را به دست آورد.
کوین لاو و کایری ایروینگ از کلیولند در بازی امروز عملکرد ضعیفی در وت زنی داشتند. لاو تنها ۱ شوت از ۹ اقدام خود را وارد سبد کرد و ایروینگ نیز ۳ شوت از ۱۹ اقدام خود را به ثمر رساند. بازیکنان کلیولند ۳۵٫۴ درصد از شوت های خود در این مسابقه را وارد سبد کردند. لبران جیمز کار خود را با کسب ۲۴ امتیاز، ۸ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به اتمام رساند. در پلی آف ۲۰۱۶، این نخستین مسابقه ای بود که کلیولند در آن کمتر از ۱۰۰ امتیاز به دست آورد.

بازی چهارم فینال کنفرانس شرق بسکتبال NBA، دوشنبه شب به میزبانی تورنتو برگزار خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.