شارلوت هورنتز در انتقالی سه تیمه کورتنی لی را جذب کرد

شارلوت هورنتز در انتقالی سه تیمه کورتنی لی را جذب کرد

روز سه شنبه تیم شارلوت هورنتز در انتقالی سه تیمه کورتنی لی، بازیکن پست گارد ممفیس گریزلیز را جذب کرد. در جریان این انتقال ۳ بازیکن و ۴ انتخاب درفت های آینده نیز جا به جا شدند.
در جریان این معامله پی.جی. هریستن از شارلوت و کریس اندرسون از میامی هیت به ممفیس گریزلیز منتقل شدند. برایان رابرتس، بازیکن پست گارد هورنتز نیز به میامی منتقل شد.
گریزلیز در این معامله ۴ انتخاب راند دوم درفت نیز به دست آورد که شامل ۲ انتخاب درفت میامی و ۲ انتخاب درفت هورنتز است.
کورتنی لی در حالی به هورنتز منتقل شده است که این تیم با ۲۷ برد و ۲۶ باخت، در جایگاه هشتم کنفرانس شرق قرار دارد. این بازیکن که هشتمین فصل حضورش در لیگ را سپری می کند در به ثمر رساندن سه امتیازی های بدون دفاع و دفاع در بال ها، تبحر خاصی دارد.
این انتقال در همان روزی انجام شد که تیم هورنتز اعلام کرد فروارد این تیم، مایکل کید-گیلکریست، بعد از انجام عمل جراحی، ادامه‌ی فصل را از دست خواهد داد.
هرستن و انرسون به ممفیسی می پیوندند که انتظار می رود در ادامه‌ی فصل سنتر خود مارک گاسل را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشته باشد. هریستن که یک فروارد سال دومی است، بازیکن با استعدادی نشان داده اما در خارج از زمین مشکلاتی داشته است. او در ۴۳ بازی این فصل، در ترکیب شروع کننده شارلوت قرار گرفته و میانگین ۶ امتیاز و ۲٫۷ ریباند را در ۱۹٫۷ دقیقه ثبت کرده است.
اندرسون در مسیر هیت برای رسیدن به قهرمانی در فصل ۲۰۱۲-۱۳ و بازگشت آنها به فینال در فصل پس از آن، بازیکن رل ارزشمندی بود. اما امسال که آخرین سال قراردادش با میامی بود، تنها در ۷ بازی به میدان رفت.
با اتمام قرارداد اندرسون در تابستان، انعطاف پذیری مالی بیشتری نیز ایجاد خواهد شد.
با توجه به اینکه گران دراگیچ و بنو اودریح در حال حاضر در پست گارد راس میامی بازی می کنند، به نظر نمی رسد رابرتس بلافاصله در این پست به کار گرفته شود. ممکن است این بازیکن جایگزین گارد مصدوم هیت، تایلر جانسن شود.
این معامله به میامی کمک می کند تا به رهایی از پرداخت مالیات لوکس، نزدیکتر شود.
میامی تا پیش از این معامله ۵۶۷۱۵۲۰ دلار بالاتر از سقف مالیات لوکس قرار داشت اما حالا ۳۵۲۶۴۶۰ دلار بالاتر از این سقف قرار دارد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. مهدی گفت:

    کریس اندرسون بازیکن خوبی بود اما با اومدن حاج حسن
    دیگه به کار گرفته نشد
    خدا کنه تو ممفیس بترکونه

  2. My Dubs گفت:

    ببخشید احمد آقا دیشب Miami Herald یک مطلب گذاشته مبنی بر اینکه کریس باش اگه بازی کنه خطر خونریزی مغزی براش داره!!!!!!!!!!!!!!این مصدومیت نیست این مریضیه به نظر….من خیلی نگرانم براش با اونکه طرفدار میامی نیستم. اگه ممکنه اطلاع رسانی کنید دقیقا مشکل چیه…براش دعا کنیم

  3. My Dubs گفت:

    http://miamiherald.typepad.com.....ows-i.html
    اینم لینکش این وبسایت مال خود شهر میامیه؟؟من خیلی نگرانم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *