شرکت کنندگان مسابقه مهارت های All Star 2015

شرکت کنندگان مسابقه مهارت های All Star 2015

چهار گارد از تیم All Star کنفرانس شرق – جان وال از ویزاردز، کایل لوری از رپتورز، جیمی باتلر از بولز و جف تیگ از هاوکس – و مدافع عنوان قهرمانی این مسابقه، تری برک از یوتا جاز، از جمله بازیکنان حاضر در مسابقه مهارت های All Star 2015 هستند. مسابقه مهارت ها شنبه، ۱۴ فوریه در بارکلیز سنتر برگزار خواهد شد.
در مسابقه مهارت های امسال، برای نخستین بار بازیکنان به صورت سر به سر و تورنمنت براکت با هم رقابت می کنند. مایکل کارتر ویلیامز از سیکسرز، برندون نایت از باکز و ایزیاه تامس از سانز، دیگر بازیکنان شرکت کننده در این مسابقه هستند که در سه مرحله برگزار می شود و در آن مهارت بازیکنان در دریبل زنی، پاس دادن، چابکی و شوت زدن محک خواهد خورد.
جان وال که با ۱۰٫۲ پاس منجر به گل، بهترین بازیکن لیگ از نظر میانگین اسیست است، سومین حضور خود در این مسابقه را تجربه خواهد کرد. این بازیکن در راند اول با ایزیاه تامس روبرو می شود که با میانگین ۱۵٫۴ امتیاز، دومین بازیکن برتر لیگ از نظر میانگین امتیاز در بین بازیکنان ذخیره است.
کایل لوری که عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر ۲۰۱۴ کنفرانس شرق را به دست آورده بود، در راند اول در مقابل جیمی باتلر قرار می گیرد که عنوان بهترین بازیکن ماه اکتبر/نوامبر کنفرانس شرق را به دست آورده بود.
جف تیگ که یکی از سه نماینده تیم هاوکس در مسابقه آل استار است، در راند نخست با مایکل کارتر ویلیامز، دارنده عنوان بهترین بازیکن تازه کار فصل ۲۰۱۳-۱۴، رقابت می کند.
تری برک که سال گذشته به همراه دیمین لیلارد قهرمانی این مسابقه را به دست آورد، در راند نخست با برندون نایت مسابقه می دهد که با میانگین ۱۷٫۹ امتیاز و ۵٫۳ پاس منجر به گل، بهترین بازیکن باکز در این دو فاکتور است.
در مسابقه مهارت ها دو بازیکن به طور همزمان در یک مسیر یکسان رقابت می کنند و بازیکنی که زودتر به انتهای مسیر برسد راهی دور بعد می شود. در راند اول هشت بازیکن به صورت دو به دو در چهار مسابقه به صورت براکتی با هم رو به رو می شوند. چهار برنده مرحله اول راهی مرحله دوم می شوند؛ جایی که دو رقابت سر به سر دیگر، فینالیست ها را مشخص می کند.
برای آشنایی بیشتر با این مسابقه و شیوه برگزاری جدید آن، ویدئوی زیر را تماشا کنید. (دانلود ویدئو)

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. سینا میلواکی گفت:

    آقا احمد کماکان کارت درسته.درمورد ساعت پخش آل استار و کانالهای پخش کننده اگه به روز بتونی اطلاع رسانی کنی همه بچه ها فکرکنم استفاده ببرن.
    مرسی…

  2. مجید گفت:

    جیمی باتلر خوبه

  3. وال برندس انعطافاش عالیه باتلر چیزی نمیشه ولی تو شیکاگو همه چیزشو نشون داده.

  4. almost black گفت:

    باتلر خیلی شبیه جوردنه

  5. MoNST3R گفت:

    مسابقه ی جالب و دیدنی میشه بنظرم…جیمی باتلر هم بیشتر سبک بازیش به اسکاتی پیپن میخوره تا جردن…اصن بین هوادارای شیکاگو معروفه به اسکاتی باتلر 😉

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *