شصت و نهمین دوره لیگ بسکتبال NBA آغاز شد

جامپ بال شصت و نهم به هوا پرتاب شد

شصت و نهمین دوره‌ی لیگ بسکتبال NBA با انجام سه مسابقه در روز ۲۸ اکتبر آغاز شد.

تیم بسکتبال سن آنتونی اسپرز، قهرمان فصل گذشته لیگ با پیروزی نزدیک برابر دالاس موریکس، فصل را با برد آغاز کرد. اسپرز امروز در خانه پذیرای موریکس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۱۰۰، حریف خود را مغلوب کند. تونی پارکر با کسب ۲۳ امتیاز، ۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل، تیمش را برای کسب این پیروزی رهبری کرد. این بازیکن در این مسابقه هر ۴ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و سهم قابل توجهی از ۱۴ سه امتیازی موفق اسپرز داشت. تیم دانکن نیز در این دیدار ۱۴ امتیاز و ۱۳ ریباند به ثبت رساند و چهاردهمین دابل دابل خود در بازی های افتتاحیه‌ی دوران حرفه ایش را به ثبت رساند که در تاریخ NBA یک رکورد محسوب می شود.

حلقه قهرمانی تیم سن آنتونیو اسپرز

نمایی از حلقه قهرمانی تیم سن آنتونیو اسپرز

پیش از آغاز این مسابقه، مراسم اهدای حلقه های قهرمانی سال ۲۰۱۴ به تیم اسپرز انجام شد و پرچم قهرمانی این تیم در AT&T Center آویزان شد. (دانلود هایلایت های مسابقهدانلود مراسم پیش از مسابقه)

در یکی دیگر از بازی های شب افتتاحیه، نیو اورلئانر پلیکانز با درخشش انتونی دیویس، اورلاندو مجیک را از پیش رو برداشت. پلیکانر در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۸۴، مجیک را شکست داد. انتونی دیویس با کسب ۲۶ امتیاز، ۱۷ ریباند (۹ ریباند حمله) و ۹ بلاک شات، تنها به یک بلاک دیگر برای تریپل دابل نیاز داشت. دیویس در این دیدار ۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز ثبت کرد. توبیاس هریس از مجیک نیز ۲۵ امتیاز، ۸ ریباند و ۱ توپ ربایی به دست آورد. ثبت ۲۳ ریباند توسط نیکولا ووچویچ از مجیک، از دیگر نکات این بازی بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

در آخرین دیدار امروز، لس آنجلس لیکرز در استیپل سنتر میزبان هیوستون راکتس بود که با نتیجه‌ی ۹۰ بر ۱۰۸ مغلوب میهمان خود شد. جیمز هاردن با کسب ۳۲ امتیاز و ۶ پاس منجر به گل، ستاره‌ی این مسابقه بود. کوبی برایانت در این دیدار، اولین بازی رسمی خود پس از مصدومیت طولانی مدت فصل گذشته را انجام داد و کار خود را با کسب ۱۹ امتیاز، ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند. درگیری برایانت و هم تیمی سابقش دوایت هاوارد در کوارتر چهارم، از حاشیه های این مسابقه بود. جولیوس رندل، فروارد تازه کار لیکرز در ۶ دقیقه و ۴۶ ثانیه مانده به پایان این بازی، از ناحیه پای راست دچار مصدومیت شد و به بیمارستان منتقل شد. گزارش ها حاکی از شکستن پای این بازیکن، در اولین بازی اش در NBA است. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. مجید گفت:

    آقا احمد خیلی خیلی ممنون.

  2. Amir hossein گفت:

    سلام خسته نباشید
    لطفآ بازی های تیم های محبود رو برای دانلود بزارید ممنون!

  3. pierce گفت:

    آقای شریفی میشه بجز هایلایت مسابقات ، مسابقات رو کامل بذارید ؟

    الان من دوست دارم بازیهای سلتیکس رو کامل ببینم و دسترسی ندارم واسه دیدنش

  4. آذرخش گفت:

    هوووووم، چه شود!!!
    دیدن این بازی ها واقعا لذت بخشه.

  5. عجب درگیری شده این درگیری لفظی کوبی و هاوارد وای وای واقعا دیدن داره!!
    بابا یه حیول تر و تمیز داغ باید به آنتونی دیویس داد بابت ۹ تا بلاک ناقابل تو یه بازی خیلی کاره ها که ۹ تا بلاک کنی!!!!!!

  6. عجب درگیری شده این درگیری لفظی کوبی و هاوارد وای وای دوستای دیروز دشمنای امروز!!!!!!
    بابا یه حیول تر و تمیز داغ باید به آنتونی دیویس داد بابت ۹ تا بلاک ناقابل تو یه بازی انجام داده خیلی کاره ها که ۹ تا بلاک کنی!!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *