شکستن دست کایر ایروینگ

کایر ایروینگ

دست راست کایر ایروینگ برنده جایزه بهترین بازیکن سال اولی (rookie of the year) فصل گذشته،روز شنبه در جریان تمرین کیلیولند کاوالیرز در لاس وگاس شکست.

Irving یکشنبه به کیلیولند بازخواهد گشت تا توسط پزشکان تیم معاینه شود.این بازیکن گفت به احتمال زیاد تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.کاوالیرز شنبه شب اعلام کرد آنها انتظار دارند ایروینگ که در فصل گذشته امتیاز آورترین بازیکن تیم بود و به تازگی در ترکیب تیم منتخب مقابل تیم بسکتبال المپیک آمریکا قرار گرفته بود،برای اردوهای آماده سازی Cleveland در اواخر سپتامبر آماده شود.با این حال باشگاه کاوالیرز اعلام کرد پیش از معاینه این بازیکن نمی توان زمان دقیقی برای بازگشت او تعیین کرد.
تیم cleveland cavaliers اعلام کرد دست این بازیکن در اثر ضربه شدیدی که به دیوار محل تمرین خورده شکسته است.این بازیکن همراه تیمش در لیگ تابستانی NBA در لاس وگاس تمرین می کرد که این مصدومیت برایش پیش آمد.
درفت شماره یک سال ۲۰۱۱ (ایروینگ) گفت:”این فقط یه تصادف عجیب بود.”
این بازیکن به تازگی کوبی برایانت را به یک مسابقه یک به یک فراخوانده و قرار شده بود بازنده مسابقه مبلغ ۵۰۰۰۰ دلار به موسسه خیریه برنده بپردازد.
ایروینگ به خبرنگاران گفت:”من کمی ناامید هستم.من باید در مورد سلامتیم مسئولیت پذیرتر باشم.این اتفاق خیلی سریع به وقوع پیوست.”
این بازیکن در فصل گذشته متوسط ۱۸٫۵ امتیاز،۵٫۴ ریباند و ۳٫۷ اسیست را به ثبت رساند و ارزش بازیکنان اول یارکشی NBA را به اثبات رساند.او به باشگاه و طرفداران ثابت کرد که پس از جدایی لبرون جیمز از تیم،تیم دوباره می تواند به روزهای اوجش بازگردد.
ایروینگ فصل گذشته ۱۴ بازی را به خاطر مصدومیت از دست داد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. آخه بچه ننه تو در حد کوبی پر افتخاری یه بهترین روکی رو کسب کرده خیال کرده کیه بابا تو حالا حالا ها مونده به کوبی قهرمان برسی شایدم اصلا نرسیدی.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *